Ärliga nätdejtingstråden!
Yes! Men är barnvecka nu så denna vecka blir det ingen dejt tyvärr men kan hoppas på nästa :) Men han känns väldigt intresserad oxå så hittills är det lovande :) Dock kommer han precis ifrån en långt förhållande vilket vi ju diskuterat i forumet innan men hittills inga tecken på att han behöver sörja ett par månader först.
Jag haffade honom precis när han va ny medlem på HP och hittills verkar han läsa mina mail direkt när han loggat in så tror inte han skriver med så många fler ännu :) Men är väl bara en tidsfråga för han ser väldigt bra ut..
Han bor även i grannkommunen men han har varit noga och informerat mig nu två dagar i rad att han är i min stad med jobbet och har övningar. För yeeees, han är även en uniformsman ;) Helt otroligt att jag lyckats träffa dem alla som finns på HP, hahaha. Dom dras till mig och jag dras till dom ;)
Och jag som tidigare pratat med speciellt Modesto om stjärntecken så kan jag informera om att han inte är en oxe utan faktiskt våg vilket tydligen ska vara perfekta matchen för mig ;D