Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-03-11 21:38:16 följande:

Nej det där stämmer inte, jag är lite rund men skulle aldrig kunna vara med en man som är lite rund. Vet inte varför jag känner så men jag attraheras inte av runda män (vem är jag att döma?)
    Det fanns en tråd på FL om vältränade killar skulle kunna acceptera "runda" tjejer, många föredrog lite former på tjejer ändå, trots att de var smala själva.
  • modesto
    Filipis skrev 2013-03-11 22:02:06 följande:

Nä,handlar väl inte om osäkerhet! Sitter du helt slapp eller..klart man spänner skinkorna om de är på väg dit.Tyst
    han spände överarm, inte skinkorna
  • modesto
    ander25k skrev 2013-03-11 22:04:00 följande:
    Alla bilder på mig , säger att jag är i hyfsad form , så det går inte att bomma Glad
    dina bilder utan kläder säger det, jaGlad men de med kläderna på kan man misstolka
  • modesto
    Papito skrev 2013-03-11 22:06:04 följande:
    Från matchvikt...alltså den vikt jag tycker är lagom för mig. Svårt att säga en siffra för då räknar folk på bmi eller längd och sånt kan slå så fel, beror ju helt på hur man är byggd. Jag har t.e.x ganska snygga och välsvarvade,  muskulösa ben (om jag får säga det själv Skrattande, spelat fotboll hela livet) men det är klart att de då väger mer än vad ett par normala ben gör...är ni med?
    SOm Anders, om han nu tränar så mkt och är riktigt bra tränad, då skulle bmi slå helt fel på honom. Muskler väger ju mer än fett.

Midjemått är kanske viktigare än bmi om man har mycket muskler.

Är man normaltränad eller otränad så visar bmi ganska bra ändå om man är överviktig

.
  • modesto
    ulfsas skrev 2013-03-11 22:25:23 följande:
    Haha, såg stavfelet nu, tea, skulle det ha varitGlad
    det heter "te" på svenska, tea på engelska
  • modesto
    ulfsas skrev 2013-03-11 22:34:47 följande:
    Du har så rätt men det florerar även thé ibland. Kollade på nätet just och te är den rekommenderade svenska stavningen.

Te är gott iaf. Jag har Chaite som favvo just nu. 

Grönt jasmin te älskar jag.

Nu ska jag på min nattpromenad, jag väljer noga nu var jag går, jag har fortfarande en stalker efter mig, jag skrev om honom tidigare, han med en stor hund. Han vet när jag går, det går inte alltid att unvika honom. Han är nog ofarlig, han bjöd mig hem till honom och ville ha en promenad med mig och bad om min telefonnr, jag undrar när han ger upp. Lite kul dock, jag känner mig attraktiv.

• modesto
    NooneBird skrev 2013-03-11 22:18:10 följande:

Haha så ovanligt är det faktiskt inte med killar som gillar tjejer som är lite runda, jag behöver inte söka i specialtrådar. Jag får massor med ragg på krogen så det räcker och blir över ;-p
    Jag känner en kvinna som gick ner i vikt kanske 50 kilo, blev jättesnygg i mina ögon, men hon sa att hon förlorade alla sina friare. Nu är hon kraftigt överviktig igen.
  • modesto
    Angelven skrev 2013-03-11 22:44:11 följande:
    Jajaja

Bara skyll på den stackars fyrspråkiga grabben - te, thé, tea, te - hur skall jag kunna hålla reda på det. ?  
    jag känner igen problemet, jag skriver och läser på 7 språk, jag har googlat stavningen själv
  • modesto
    ulfsas skrev 2013-03-11 22:44:10 följande:
    Du är nog attraktiv ändå utan att du skall ''behöva'' en stalker efter dig fast det kanske kan bli inne med en personlig stalker, kanske.
    Ta det försiktigt och ha något med dig för försvar. 
    jag tror inte att han vågar sig på nåt, vi har en gemensam bekant som är bypolis.
  • modesto
    Filipis skrev 2013-03-11 22:49:13 följande:
    Promenad nu? Kröp precis nerSolig
    älskar nattpromenader
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!