Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-01-27 20:16:32 följande:
    Tror faktiskt inte det kommer bli så mycke bättre respons , tror många är på dejting sidorna för att få bekräftelse , och tar mot brev och växer i att dom är attraktiva .
    Så det vi skriver till dom har ingen betydelse.
    Jag vet inte hur många som finns som söker endast bekräftelse. Jag läser andra forum och det verkar vara väldigt svårt även för kvinnor att hitta rätt. Vissa har tur, andra, också kvinnor kan söka i flera år utan att finna någon.
    Visst det folk skriver har betydelse och massmeddelanden känns nog igen. Alla vill väl känna sig unika och speciella.
  • modesto
    ander25k skrev 2013-01-27 20:26:31 följande:
    Det är aldrig lätt Glad men man gör så gott man kan, dyker upp guldkorn ibland , men har slutat vid kaffe och middagar hittills , men roligt så länge det varade .
    Det enda man kan göra är att slicka sina sår, vila och fortsätta. Man vet aldrig var du kan finna din kärlek. Det fanns en här på tråden som fick aldrig svar, så träffade han en kvinna i vekligheten.
  • modesto
    Beya skrev 2013-01-29 11:52:25 följande:

Fast Tusse du lär inte glömma honom någon gång alls om ni fortsätter träffas! det bara skjuter upp tiden tills du är över honom helt. Jag tror på att man ska ha noll kontakt i sådana fall .Annars drar man bara ut på smärtan ännu mer..
    Inte han verkar kunna glömma henne heller. Vem vet vart det kan leda om de ska fortsätta sträffas.
  • modesto
    Benone skrev 2013-01-28 23:56:14 följande:
    idiot-kk?? 

vad jobbigt men försök att inte ta åt dig av att ni blev osams, han kanske bara behöver coola ner? eller varför urartade den? 
    klicka på "Tusse, visa endast" och läs tillbaka i tråden.
  • modesto
    modesto skrev 2013-01-29 13:23:50 följande:
    Inte han verkar kunna glömma henne heller. Vem vet vart det kan leda om de ska fortsätta sträffas.
    *träffas, det ser ut nästa som straffas (freudian slip?)
  • modesto
    Angelven skrev 2013-01-29 13:55:15 följande:
    Hehehe - du har läst för mycket "50 shades of Grey"
    Jag har läst OM det, inte riktigt min stil, jag ska skriva mina egna "shades" när jag ska vara 65, samlar material nuTungan ute
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-29 14:16:07 följande:
    Har skickat och frågat nu :) Dock finns chansen att han jobbar nu och isf lär jag inte höra något förs 23 ikväll...

Illa när jag dejtat för många poliser va när jag kan deras jobbtider? :P haha
    Jag tycker att han blev mer intresserad när du försvann. Om du inte tjatar och ger honom mer utrymme kan det nog funka bättre. Jag tycker också kanske inte så bra att försöka framkalla hans svartsjuka. Berätta inte om andra dejter.
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-29 14:34:43 följande:
    Nja, vet inte om han blev mer intresserad för han hör ju aldrig av sig först..dock är de mycket mer frågor när vi väl hörs....

Men precis, det sätt jag körde med förra gången tänker jag inte göra igen. OM vi ses igen blir det äkta från min sida och inga krav :)
    Men sen vet jag ju inte heller om han dejtar någon, men han är inne dagligen på HP och han skrev ju "gärna annan kväll" så jag får anta att han inte dejtar någon just nu...
    Jag tycker att det är bra om du är äkta, du visar vad du vill, ställa några krav vet inte om det skulle fungera på honom. Jag skulle vara sparsam med att prata om andra dejter. Speciellt inte berätta att du har legat med dem och du gillar honom bättre. Du kan istället berätta att du försöker lära dig dejta på mer seriöst sätt och avstå från kk mönster. Det är bra att han vet att du inte träffat någon annan som är bättre. Bättre och bättre? jag skulle säga att jag fortsätter med honom för att jag känner just honom speciell trots att han inte söker något seriöst.
  • modesto
    Papito skrev 2013-01-29 09:49:14 följande:
    Äh, man kan ha olika skäl till att inte vilja ha presentationsbild. Jag har som sagt ingen men förstår givetvis att det gör att jag får färre svar.
    Så länge man är införstådd med det och inte surar tycker jag att det är okej. Kommer jag förbi första eller andra introbrevet kan jag öppna upp det dolda kortet.
    Precis, en tjej som ser bra ut kan få en massa onödiga meddelanden bara för utseendets skull. Det är tröttsamt och onödigt. Det är mer intressant att få svar på något man skriver i sin profil, eller jaga själv. Bilder kan man skicka personligen sen när man vill.
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-29 14:59:42 följande:
    Fast han ser mig ju bara som en kk och han är ute efter något seriöst... så tror tyvärr jag inte är den rätta bara och börjar jag prata om att jag inte vill ha en kk springer han direkt... så ska nog vara självisk enbart och inte bry mig om hur han tänker om mig... för i slutändan blir de inte vi men jag har förhoppningsvis haft kul iaf =)
    Det jag fösöker säga att du ska vara dig själv. Även om du är med honom för att vara kul kunde du istället för att berätta om andra liggar och dejter berätta hur du verkligen känner och hur du utvecklas,hur du vill vara, dina drömmar, lite som här i tråden, utan krav på honom.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!