• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (mia) skrev 2013-02-08 22:57:07 följande:
    nu är ju jag tjej, men jag valde "söker vänskap" när jag nätdejtade, utan att vara ute efter kk. För mig betyder det bara att man inte nödvändigtvis förväntar sig att varje person man möter ska vara den stora kärleken, utan att man är okej med att träffa folk som vänner och se vart det kan leda. Svårt att förklara i ord hur jag menar...
    Spelar det egentligen någon roll vad man skriver där. Träffar man rätt så blir det kanske mer än bara vänskap tänker jag.
    Man träffas väl och kanske fikar som ''vänner''. Har man tur så blir det mer KK liknande för att sedan glida in i ett förhållande. Om det sedan leder till storbröllop eller att det tar slut vet ju ingen där vid första fickan.

Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-02-10 21:48:58 följande:
    Mycket kloka ord! Jag tror också på att är en kille intresserad så visar han det. Sen att jag inte alltid lever som jag lär är en helt annan femma men tur man lär av sina misstagGlad
    Vissgt, fast det gör ingen skada om ni tjejer också hör av er.{#emotions_dlg.flower}
  • ulfsas
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-02-10 21:57:15 följande:
    Självklart ska vi tjejer också höra av oss men att vara den som hela tiden tar initiativ till att höra av sig och till att ses, nej då får det vara. 
    Om du menar så så håller jag med till fullo. Det bör ju vara ett ömsesidigt intresse och då tillhör det väl att båda hör av sig. Det finns ju de som är blyga också kanske.

Samma blir det för mig, man skriver något och får inget svar. Tyckte det var underligt först men nu så vet jag att vissa tjejer får massvis med förfrågningar och snart inte orkar svara och andra är inte intresserade nog för att svara bara. Inget svar = nej tack. 

Lite tråkigt är det när man får kontakt och svaren ofta är korta och eller enstaviga. Lite energi kan man efterlysa om man nu ids svaraSolig 
  • ulfsas
    Kjell 871 skrev 2013-02-10 22:05:28 följande:
    Undrar om det var bra eller dåligt att jag hittade den här tråden EFTER jag registrerat mig på pannkakan?  :)
    HP är ju gratis ändå, Många tjejer. Hyfsat många som hör av sig. Rätt OK alltså enl mig. 
  • ulfsas
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-13 09:21:42 följande:
    Men blä! Nu känner jag för att ge upp. Om inte ens den som verkar väldigt bra när vi skriver till varandra känns bra när vi ses, hur ska jag då någonsin lyckas träffa nån?  Gråter
    Det är svårt det där med dejtande.
    För min del så tror jag att det bästa är att ses så snart som möjligt. Ingen mening med att chatta och ha det trevligt när det kanske inte passar IRL. Det är kemin vid ett riktigt möte som avgör för mig. Detta hur trevligt chattande än har varit. Det är ju inte en ny chattkompis som man söker, åtminstone inte jagOskyldig 
  • ulfsas
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:21:35 följande:
    Gina är grym, hon är lite av min idol. Så jävla skarp va!

Ha? Hängde inte med i sista meningen.. 
    Han vill väl förändra sig så han blir så som han föreställer att Gina vill att en drömkille skall vara. Eller nåtFörvånad
  • ulfsas
    Afrodita1979 skrev 2013-02-16 21:26:27 följande:

Jaha, haha tack för att du förklarade... lite trög ibland
    Jag hjälper naturligtvis en dam i (lite) nödSkrattande
  • ulfsas
    Kreativt kaos skrev 2013-02-17 06:22:42 följande:
    Klockan är 06.20 och min dejt avslutades för 5 min sedan *flin*
    Mest bowling då eller? Flört
  • ulfsas
    ander25k skrev 2013-02-17 09:27:44 följande:
    Vad ska man säga , var 3 väldigt bra jag messade med , idag återstår ingen ? :) när man tror det går bra , så går det inte bra Glad Men dom vet inte vad dom missar Flört , nya tag idag Glad.
    Så är det hela tiden. Easy come easy go.
    Nya tag får man ta. 
  • ulfsas

Fick just detta i gästboken.

''Hej bra dag ..
    Mitt namn är Lilian jag såg din profil idag och blev intresserad av dig, jag kommer vilja att ni skicka ett e-mail till min e-post här (lilian.kabashi@yahoo.com) så att jag kan skicka min bild och berätta mer om mig ... Kom ihåg avståndet eller färg och ålder spelar ingen roll men älskar att ställa frågor i livet. Jag tror att vi kan flytta härifrån Jag väntar på ditt mail till min e-postadress ovan miss Lilian ...''

Kanske dags att slå till. Gravid är hon tydligen redan så sex behöver man inte strula med. Bara att betala barnmat direktBaby

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!