• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-03-11 14:26:51 följande:
    Jag verkar följa Tusses fotspår med män i uniforma nu haha :)
    Män i uniform är bäst. Jag vet Oskyldig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Filipis skrev 2013-03-11 15:44:42 följande:
    Dejtat många?Tungan ute
    En drös fast aldrig i uniformFlört
  • ulfsas
    Papito skrev 2013-03-11 15:59:07 följande:
    *..undrar om Buttericks har uniformer man kan köpa...*
    Jajjamän, där köpta jag minFörvånad
  • ulfsas
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 17:29:25 följande:
    Dejt om 2 timmar då. Jag som aldrig brukar vara nervös vill mest gå och spy nu. Precis tagit en tupplur för att få bort huvudvärken som var på g :/

Har nu dock en dryckesfråga! Han kör ju bil till mig så alkohol är inte aktuellt men att köpa hem cola känns lite fjortis-varning.. Så vad hade ni bjudit på i dryckesväg?? Kaffe kan jag själv inte dricka kvällstid :/
    Du säger bara coffe, thé or me med ett förföriskt leende, det gör alltid flygvärdinnornaOskyldig
  • ulfsas
    Papito skrev 2013-03-11 19:20:07 följande:
    Du är het med dina oneliners idag ulfsas!
    Bugar djupt.

Lite kul att slappa med MacBookAiren idag då jag är helt ledig och inget i huset kräver min ansträngning. Skönt. 
  • ulfsas
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-11 19:44:05 följande:
    å vad skönt med en karl som säger så! Nog för att jag känner mig rätt nöjd med mig själv hur jag ser ut men man kan få lite noja för mindre ibland när man inser att vissa män verkligen går på utseendet.
    Är det inte så att vi alla har vår smak vad gäller utseende, tjocklek, humor, rökare ja/nej, dricker måttligt eller för mycket, personlighet, hur mycket de tränar mm mm. Man har en nivå som man inte vill gå under av olika skäl.
    Ett exempel är om en tjej om tjejen röker regelbundet eller om hon inte kan hantera sprit, det skulle gå bort för mig.

Vi vill ha någon som passar oss själva och om denne sedan är smal eller tjock eller ser bra ut i andras ögon spelar ju ingen egentlig roll bara det passar mig/oss. Alla har vi olika smak. Inget att noja över om någon inte gillar en för då finns det nog en annan bakom kröken.

Man vill ju åndå inte ha någon som inte gillar ens utseende eller hur.

Sammantaget är väl en charmig tjej (kille för er tjejer) något man vill ha.

• ulfsas
    Filipis skrev 2013-03-11 20:09:13 följande:
    Nä, fy, vad ofint att vara sen!
    Saker kan hända ..1ggn, fine! Men gång på gång? Nääää
    Jag har ju ett jobb där jag är hemskt mycket på tid och så skall jag på dejt i Solna Centrum och från Sundbyberg så är det väl ca 5km eller så. Jag sticker iväg 15 min innan träffen och hamnar i värsta rusningstrafiken samtidigt som det är gatuarbete för tvärbanan. Ringer dejten 2 ggr med ursäkter...inte så kul.
    Hon stod faktiskt kvar när jag skyndade in ca 20 min sen. Hann inte ens lägga på tillräckligt med pengar på P-automaten.

Fick sedan 500kr i böter..... 
  • ulfsas
    Filipis skrev 2013-03-11 20:22:39 följande:
    Du ringde iaf! Som sagt, saker kan hända...

Men du.. Tvärbanan lär man ju veta om vid detta laget! :P
    Jo, naturligtvis men det var extra avstängningar och skit mitt uppe i rusningen.....inte kul. Hade behövt åka en timme innan för att säkert hinna. Normalt tar det ju knappa 10 min.

Shit happens som sagt. 
  • ulfsas
    Angelven skrev 2013-03-11 22:09:30 följande:
    De har nog alltid bara sagt coffee or thé ?

... fast, så flyger jag oftast SAS och Lufthansa så  det kanske har med det hela att göra.

Hmm... kvinnor i uniform, kan det vara något ? Mitt senaste försök  med det blev ju "crash'n'burn"... 

Kanske fel uniform, får leta efter någon i vit sjuksköterskauniform istället  
    Haha, såg stavfelet nu, tea, skulle det ha varitGlad
  • ulfsas
    modesto skrev 2013-03-11 22:27:53 följande:
    det heter "te" på svenska, tea på engelska
    Du har så rätt men det florerar även thé ibland. Kollade på nätet just och te är den rekommenderade svenska stavningen.

Te är gott iaf. Jag har Chaite som favvo just nu. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!