• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Sitter just nu i planet i Umeå. Dimma. 175 meters sikt och vi behöver 250 meter minst.
    6 turer framför mig. Blir nog en halvkul dag.
    Ser fram mot lite värme i Rom imorgon iaf.

• ulfsas
    Papito skrev 2013-04-10 13:15:38 följande:
    Haha...bra raggknep! Cool
    Hjälper inte när man är ute och far hela tiden. Kommer hem imorgon så det får bli utekväll på fredag o lördag.Skrattande
  • ulfsas

God morgon, är det några kvar här som fortfarande nätdejtar?

Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 11:07:39 följande:

Absolut! Ska på dejt nr 2,5 ikväll =)

Du då? Nere på backen nu?  
    Dejt 1,2,3,4 osv fattar t.o.m jag men hur gör du för att få till den där på 0.5? 2.5 närmare exakt.

Jorå, trattade ner i Östersund i svarta natten igårkväll. Är på hotellet till kl 1520. Sedan blir det till Bryssel och hem fast via Arlanda förstås.Solig
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 11:16:54 följande:

Vilken skillnad mot att sitta och knappa på en dator dagarna i ända...men jag ska inte klaga =) har underbara kollegor och faktiskt ett par riktiga utmaningar (ansvarsutredningar etc, me like!) som ligger och väntar på bordet.

Men tycker ändå ditt jobb verkar så häftigt!! Sen är piloter stiliga överlag så tycker väl att det verkar extra fancy bara för det =)

Hehe, den där halvan är en halvofficiell dejt som bara hände =) får förklara närmare om jag lyckas hitta till den där knepiga hemliga tråden =)
    Någon hemlig tråd har jag inte hittat till heller. Inte för att jag har letat iofsGlad

Aha, det bara blev en dejt bara sisådär. Kul.
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 11:46:32 följande:
    Vad gör man i Östersund en dag som denna då? Dejtar? =)

Nä, ingen dejt, landade sent, sovmorgon, hotellfrulle, promenad, softa på rummet med datorn och FL och så DIG såklartDrömmer
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 11:59:52 följande:
    Läckert! E det du som kör? Eller flyger kanse det heter =) 
    Skrattande

E du en sån som gillar hotellfrukostar eller har du tröttnat för länge sen??? Antar att det blir en del såna i ditt jobb =)  
    Vet inte om det var jag den gången. Siiathos är speciellt med sin mycket korta bana med vatten i båda ändar och maxlastade flygplan. Det står folk och filmar och tittar på väldigt nära håll. Vid landning är man bara några meter ovan stranden och när man vänder upp flygplanet innan start så måste man svänga i högervarv för att inte blåsa bort en uteserverings parasoller.

Hotellfrukostar är väl OK, har ätit flera. Med rätt sällskap funkar alltSolig 
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 12:32:18 följande:

Får lust att åka till Grekland..... =) Det mesta funkar med rätt sällskap =)
    Ja, t.o.m Grekland. Skoja bara, Grekland är fint. Har varit där några ggr. Aten, Thessaloniki, Kreta, Kos samt en del fler flygplatser.

Vart går din favvoresa då? 
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-16 13:06:44 följande:
    Åh, en sån svår fråga!!!!

Gillar så mycket! Kanske Bahrain? Eller Svalbard? hmmm...tål å tänkas på...men blir jag nånsin gift e det helt klart att bröllopsresan skall gå till Italien, gärna Venedig =)   
    Oj, där fick du in flera jag inte varit i. Har landat i Venedig några ggr men aldrig varit inne i stan.
    Första gången jag landade där var när jag skulle till Bologna och man stängde luftrummet framför mig pga askmolnet för några år sedan. Då blev det bråttom att hitta ett passande ställe att landa på så jag dök ner i Venedig som låg passande tillGlad
  • ulfsas
    Papito skrev 2013-04-16 13:39:31 följande:
    Get a room...
    FörvånadSkrattandeFlört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!