• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Hör jag bröllopsklockorna ringa i fjärran :)
    Lycka till. Fin start nu på våren med en ny flirt.

• ulfsas
    modesto skrev 2013-04-18 01:22:46 följande:
    Finns det någon som törs åka till Grekland? Det har varit så mycket kaos där nu. Nej, jag skulle inte våga. Jag har en kompis(grek ) som bor där, han säger att man kan bli dödad för en mobiltelefon. Förutom egen kris har de en massa flyktingar, Greklands gräns är så lång att den är svår att bevaka. De äter t om lösa katter och sånt.
    Oj, har det verkligen blivit så illa?

Undrar hur det är på turistöarna då eller i Aten?

Dålig ekonomi och massarbetslöshet kan få riktigt otrevliga konsekvenser.
    Turismen är ju Grekernas stora inkomstkälla så det vore inte bra om de tappade även den inkomsten och alla de arbetstillfällena. Det kan lätt hända om de ger sig på turisterna.

Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-18 11:43:21 följande:

Aten med allt gatuvåld tyckte jag var lite scary redan för flera år sen, men på turistställena känner jag mig trygg!

Hur går det med dejtandet då folkens? =) Var faktiskt på dejt igår kväll, lugn och sansad, ett glas rött med en kille i min ålder (men satt i smyg och tänkte på 47-åringen...). Trevligt, men det stannar nog där.

Beya, hur går det för dig?? 
    Du borde prova att dejta med en 49-åring som jag kännerSkålDrömmerFlörtSkämsSkrattande
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-18 11:57:14 följande:

I'm just waiting for a call Flört
    Jaså.Oskyldig *letar febrilt efter numret i telefonkatalogen*
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-18 12:36:16 följande:

Haha, du e söt! =)

Var är du nånstans idag då? Aldrig vägarna förbi Tigerstaden? Flört
    Njet, inte med stoppGråter Om det är Oslo du menar?
  • ulfsas
    nelly82 skrev 2013-04-18 13:47:38 följande:

E oxå rätt ofta där. Flyger rätt mycket med det konkurreande bolaget dock, men börjar så smått tröttna på alla inställda plan och förseningar....

E du en sån som står å smajlar till passagerana när de går av??  
    Ibland men nu har vi fått iPads för att planera och det har segat till allt. Det löser sig kanske framöver.

Har oftast svårt att hinna annat än vid avstigning en liten stund. 
  • ulfsas
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-04-19 23:40:17 följande:
    Känner att jag måste kommentera det där med att tjejer har fördelar och att vi kan välja och vraka för att det går flera killar per tjej. Jag och mina vänner har diskuterat det och de har vidare diskuterad det på jobb etc. Alla känner en hel hög med singeltjejer men singelkillar lyser med sin frånvaro, de finns liksom inte. Finns inga singelkillar i min bekantskapskrets och de i sin tur vet inte heller några. Så vart det här överflödet på killar finns det undrar jag. 
    Är det inte just det du skriver som är ''problemet''? Att singelkillar hamnar i en zon där alla de möjliga tjejerna har försvunnit och så tycks det ju vara för de som är singeltjejer också. Rätt naturlige egentligen för annars så skulle nog de som var singlar minska radikalt.

Boten för att lösa detta är att man utsätter sig för situationer som ger kontakter. Det kan vara på krogen som ju är välkänt med sina för och nackdelar, jobb, resor, hobbys, kurser(dans) och mycket annat. Det som nästan garanterat ger ett nollresultat är att inte göra något utan man bara sitter hemma och glor på data/TV eller så. Det är oerhört få passande tjejer som kommer och ringer på min villadörr iaf. Ni andra kanske har bättre tur.

God morgon förresten, srtaxxxKaffe. Idag blir det nog ute på altan.Solig-igt och fint just nu. 
  • ulfsas
    Anders 150 skrev 2013-04-20 13:25:30 följande:
    jag skulle inte ens ragga på krogen om ja så fick betalt fört
    men ja skyller det på arbetsskada sorry
    mena inget illa 

körde ju taxi så 
    Som jag skrev så är nog alla alternativ man trivs med bra. Bara man kommer ut och då i kontakt med tjejer. De bits inte.......Men man kan ju hoppas.Glad
  • ulfsas
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-25 17:02:03 följande:
    Nej usch, sånt är ju för jäkla jobbigt. Fattar de inte på en gång så är det inget för mig!
    Hur menar du nu........Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!