Ärliga nätdejtingstråden!
NooneBird skrev 2012-10-15 15:39:09 följande:
Fan vilket dilemma jag har nu! Har ju pratat med min pojk i någon månad och i snart två veckor har vi pratat i telefon varje kväll utom två. Vi har så mycket att prata om, har så kul och har massor gemensamt! Vi pratar 1-2 timmar varje gång och nu kommer jag på mig själv med att tänka på honom väldigt ofta och ler... Vi har inte ens träffats ännu och hinner inte göra det förrän mitten på november då jag ska utomlands nästa vecka och är borta i två veckor. Jag är rädd att jag bygger upp någon drömbild och sen stämmer det inte alls när vi ses! Fan!! Vet inte om jag målar fan på väggen innan fan är i rummet... Min fråga är, ska jag bara go with the flow eller ska jag dra i tyglarna?! Någon som känner igen sig?
Vi pratade 1-2 timmar varje dag och skrev långa mail dagligen. Sa att vi inte hade bråttom att ses, och det var jätteskönt. Men sen kände vi båda två helt akut att JO, vi var tvungna att ses. Bara för att vi gillade varandra lite för mycket på nåt sätt. Och vi visste inte om vi fyllde i de tomma bitarna med saker som vi själva ville skulle finnas där.
Så vi träffades två veckor senare och nu har vi träffats varje helg i en månad.
Nu är det även planerat lite framåt mellan oss. Vilket känns bra. Men lite läskigt. Jag byter barnen på lördagar, så det innebär att vi har kunnat ses varje helg. Men november och december (minst) kommer vi byta på fredagar och då kan jag bara träffa honom varannan helg. Och det är för lite. Så nu har vi bestämt att vi ses min barnfria helg, då är vi hemma hos honom i stort sett varje gång. Och sen sover han hos mig i veckorna under min barnfria vecka. Han bor i Strängnäs men jobbar i Årsta så jag bor på vägen.
Det blir bra.
Is no good: Välkommen hit!