Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag har avregistrerat mig från HP. Hade en stalker där som de inte kunde få bukt med så till slut tröttnade jag.
    Ligger lågt med hela dejtinggrejen eftersom jag har svårt att hitta folk som faktiskt vill träffas se var saker leder och inte bara knulla. 
    Men jag kan ju slänga in mig här iaf.
    - 34 år
    - Bor i Stockholm
    - 2 barn varannan vecka
    - Gillar att träna och träffa kompisar

Jag har inga stora krav på min dejt. Jag vill träffa någon som får mig att skratta och är snäll. Punkt.
    Resten tror jag löser sig vartefter.  

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 12:58:18 följande:
    Kolla här då...

Vad gör du på lördag?
    Vi ses utanför xxxxx kl xx:xx? Flört
    Haha! Match! Flört
    Jag har en katt. Om det nu räknas som stort och lurvigt husdjur. Men hon är 12 år och rädd för sin egen skugga. Och en fullkomlig attentionwhore. Flört

Det jag tycker är kul är att tråden heter ÄRLIGA dejtingtråden men att de flesta är anonyma?! Drömmer
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 13:38:35 följande:
    Nu kan jag ju inte gå in och kika på din sida,då ser du ju mig:P

Haha, läs vad jag skrev ovan om ärlighet och att alla är anonyma.... Tungan ute
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 13:38:35 följande:
    Nu kan jag ju inte gå in och kika på din sida,då ser du ju mig:P

Jag kollade precis på hans sida. Helt öppet. Try it, you may like it. Flört
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 13:48:52 följande:
    Vi får skaffa ett "trollkonto" istället.

Hehe. *pang*

Är inte allergisk mot pälsdjur, men känslig.
    Jag finns på HP, synd du försvann där ifrån.
    Är egentligen inte här för att hitta en dejt, därför är jag anonym.
    Kul tråd!
    Jag är inte heller här för att dejta egentligen.
    Är bara roligt att prata med folk och dyker det upp nån på vägen är det ju en bonus. :)

Ska jag bli medlem på en dejtingsida igen väljer jag en man måste betala för, hp känns så oseriöst. 
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 14:17:04 följande:

hehe;) Men men..verkar som om många bor lite långt bort. Ja,Sthlm har jag inte långt till iofs:)
    Allt går bara man vill. När jag träffade mitt ex bodde han 40 mil från mig. :)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 14:20:06 följande:
    HP känns som att jaga mygg med kanoner.
    Har en HP-dejt på fredag, ska bli kul.

Jag tror jag vet vem du var på HP. Bor du med pendeltåget mot Södertälje?
    Exakt. Min erfarenhet av HP är att vill man ligga kan man få göra det alla dagar i veckan med olika personer om man så skulle önska. Men det går inte att hitta något annat.
    Precis. Däråt bor jag. Så då har du sett mig där och jag har inte varit intressant nog. Flört

Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:04:33 följande:
    Nä, det var du som aldrig svarade på mina mail till slut.
    Tror att du träffade någon annan?
    Åh nej. Eh. Så vi brukade maila varandra? 
    *tänker så att hjärnan blir överhettad*
    Generellt sätt slutar jag inte bara maila med någon. Om någon har mailat och jag inte tycker personen verkar intressant brukar jag säga tack men nej tack. 
    Nu är jag ju så nyfiken! *hoppar jämfota* 
    Om du vill inboxa mig och säga vem du är bara blir jag tacksam, jag kommer inte outa dig i tråden. Flört 
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:41:32 följande:
    Du sa att du hittat en annan, fast det var inte via HP?
    Är det slut? Tråkigt.
    Visst är det du som har en son som är ca 6 år? Flickan är äldre?
    Minns inte vad du jobbade med, vården?
    Hmmm vafan heter du? Kan ditt förnamn börja på K?
    Visst slutar ditt mobilnummer på 78? (jag har kvar det, tyckte ju om din röst. SMF)

Hehe, nä jag är andrasorteringen. Vi går vidare med våra liv. Jag har ju ny dejt på fredag! :)
    Du hade din chans Solig
    Haha, du kan mycket om mig hör jag!
    Sonen är 7, dottern är 4. Jobbar inte inom vården, däremot ekonomi.
    Måste ha varit länge sen jag pratade med dig, i höstas? 

Haha, ja jag tänkte inte tvinga dig, är bara otroligt nyfiken. :)     
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:41:32 följande:
    Du sa att du hittat en annan, fast det var inte via HP?
    Är det slut? Tråkigt.
    Visst är det du som har en son som är ca 6 år? Flickan är äldre?
    Minns inte vad du jobbade med, vården?
    Hmmm vafan heter du? Kan ditt förnamn börja på K?
    Visst slutar ditt mobilnummer på 78? (jag har kvar det, tyckte ju om din röst. SMF)

Hehe, nä jag är andrasorteringen. Vi går vidare med våra liv. Jag har ju ny dejt på fredag! :)
    Du hade din chans Solig

Fyyyy vad taskigt att säga att du t.om har mitt mobilnummer! Så många har jag verkligen inte gett det till! Och jag har verkligen inte pratat i telefon med många. Jag kommer dö nyfikenhetsdöden!
    Anonym (Tabula) skrev 2012-05-16 19:55:50 följande:
    Haha, vad roligt att ni sprang på varandra här inne, Lom och Sunshine. Eller "roligt" är kanske inte rätt ord, själv tycker jag sånt kan vara rätt jobbigt, därför jag är anonym här.

Med "ÄRLIGA" menade jag att man ska berätta sånt man råkar ut för när man dejtar, inte att man skulle använda tråden som en annan nätdejingsite, därför rätt naturligt att många är anonyma kanske. Men ragga på ni, det är bara kul! 

Jag raggar inte. Glad
    Men då förstår jag syftet. Och även att jag inte har så mycket att tillägga eftersom jag avregistrerat mig från den enda sajten jag var medlem på.
    Jag kanske återkommer den dag jag har samlat tillräckligt med självförtroende för att ge mig på det igen, jag träffade för många idioter som bara ljög för mig och bröt ner mig för mycket så jag behöver träffa någon som är ärlig och snäll. Och det verkar vara väldigt svårt tyvärr.
    Men lycka till till er andra. Kyss   
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!