Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lom) skrev 2012-09-28 09:22:14 följande:
    Hehe. Jag träffade dig tillsammans med din son, det regnade. Han tycker mycket om att spela tv- och dataspel. Jag tyckte att du hade fina, röda läppar. Kyss När vi träffades så var jag inte singel och det visste du, det var alltså ingen dejt i den bemärkelsen. Men idag är jag singel. Min dåvarande fv vet vem du är och kände till mötet, så det var okay. Förmodligen skulle du inte känna igen mig idag, jag har förändrats väldigt mycket.
    Inga klockor ringer?
    Då vet jag tror jag, du hade din dotter med?
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
    Papito skrev 2012-09-28 09:58:10 följande:
    Ojojoj, här händer grejer...plötsligt ser det ut som att LMFS har valmöjligheter eller eventuellt en plan B. Du har alltså gått från att vara trådens quitter till Most Wanted....gött mos LMFS!
    Gött mos?! *skrattar* 

Jag får väl ordna kösystem? Flört 
    Anonym (Picture) skrev 2012-10-02 10:18:47 följande:
    Hur är det tjejer, väntar ni på att killar ska kontakta er på dejtsajterna eller tar ni själva kontakt först? Vad får er att ta kontakt i så fall?

Jag har tröttnat på att ta kontakt för att dissas direkt eller efter ett par mail. Men det gör att det är jäkligt glest i mailboxen.
    I början tog jag kontakt med killar som hade intressanta profiler och som jag kände att jag skulle ha mycket att prata om tillsammans med. Men jag fick inga svar. 
    Så jag slutade höra av mig först.  

Mitt dejtande går bra förresten. Det går långsamt men framåt. Vi sågs ju i helgen och på lördag kommer han till mig. Helgen efter det ska jag till honom. Och det känns jättebra, vi har så mycket att prata om och så otroligt roligt tillsammans.  
    Anonym (Picture) skrev 2012-10-02 10:48:48 följande:
    Märkligt. Det borde innebära att det skickas ganska lite mail på sajterna...

Grattis till framgången :)
    Ja det är sant. Och tråkigt. Jag kan förstå att det inte är toppenroligt att svara på ett "hej, vad gör du?", så därför har jag alltid lagt ner lite tid och energi på mina mail. Men sen började jag skriva kortare och till sist la jag av helt. 
    Det fanns ingen mening med att relatera till saker i en intressant presentation och inte få ett ord tillbaka.

Tack! Han smet med som siste man ut från dejtingsidan innan jag skulle stänga ner den!  
    Papito skrev 2012-10-02 14:37:20 följande:
    Förstår er frustration men samtidigt blir det konstigt. Ska även vi killar sluta ta första steget då? Har ingen statistik men gissar på att det oftast är tjejerna som inte svarar eftersom de rent generellt har fler att välja mellan.
    Men jag vet inte om det stämmer. Okej om du är en tjej som vill ha saker serverade, då kanske du sitter på ditt glasberg och väntar. Men jag funkar inte så som person. Jag är framåt och tar för mig och behöver en man som klarar av att jag är så dessutom. 
    De flesta mail jag har fått har ändå varit "oj du ser så jävla sexig ut, vill du ses?", och seriöst, kan man inte ens försöka intressera sig av mig som person så förstör jag gladeligen statistiken med att inte svara på det.  

Men (singelpappan), var inte du icke-singel nu? Eller vad har jag missat? Eller är det någon annan? *förvirrad*

Anonym (Picture) skrev 2012-10-03 13:19:11 följande:
    Synd att alla trådar om nätdejting i sig alltid utmynnar i chattrådar.

Det finns några såna här ja, det går inte att hoppa in på något sätt.
    Men den här tråden tycker jag avviker från det.
    Det pratas dejting och vi analyserar glatt sms och signaler och profiltexter och bild/inte bild, vem som ska maila först etc.
    Relationsakuten i lightform!    

Jag fick uppdatering från HP i veckan. Jag har inte varit inloggad på ungefär en månad men har ändå fått 7 mail, 1 flirt och 22 besök! Det är ju humor! 
    På ett sätt är jag sugen på att logga in bara för att se vem som mailar en person som inte varit inloggad på så länge, men samtidigt vill jag ju inte att det ska vara nån intressant!

Papito: Det kanske är en tjej som är van vid att inte få svar och inte orkar skriva en novell i förstamailet? Som flera av oss pratat om. Ge henne en chans, om du nu tänker börja dejta igen. Annars inte.
    Jag menar, är hon lika fåordig framöver får du väl lägga ner.

Jag och min dejt har haft ytterligare en härlig helg ihop! Han kom till mig i lördags och sen gick vi på museum och åt ute på kvällen. Promenerade långt och pratade och skrattade och hade det mysigt.
    Igår tog vi en lång frukost i soffan och såg en film samtidigt. Sen gick vi en långpromenad i närområdet och tog en fika på en uteservering. Hem igen en stund och sen avslutade vi helgen med att äta en lätt middag ute. Väldigt trivsamt. Glad 

Johnny Mnemonic skrev 2012-10-08 12:56:17 följande:
    Hmm man behövde visst aktivera det själv
    Jaha, det vet jag inget om! Jag har inte ändrat några inställningar vad jag vet.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!