Ärliga nätdejtingstråden!
Pälsdjur?
Pälsdjur?
”Vill inte leva om mitt liv. Jag vill ju gå vidare.”
Intressant fras, jag undrar bara varför så många vill just ”leva om sitt liv”, skaffa ett ”bo ihop” förhållande som för en del inte fungerar alls. Det är bara en reflektion, efter allt jag brukar läsa här på Fl. Många skulle vinna på att söka ett särbo förhållande men ändå söker de sig till samma gamla mall som inte fungerade förr och ”lever om sitt liv”. Tunnelseende? Man tror att om man är kär så Måste man flytta ihop till slut.
Jag låter kanske pretentiös för att jag känner att jag har ett liv som jag vill ha och inte vill ändra på det. Kärleken får bara komma som en extra krydda, inte någonting som ändrar mitt liv.
"skälla ihjäl"....
Min brorsa har två ödlor. En agam av något slag, och en leguan. Den lilla är ju aptråkig. Ligger under sin värmelampa och fiser hela dagarna. Den stora är lite roligare iaf. Den blir typ sur om inte min brorsa kommer och hälsar när han kommer hem. Om hans sambo bara kommer dit blir den också sur.
Dessutom har den rymt. Det är ju roligt när 1,5 meter ödla är på rymmen!
Och helst ska den ligga PÅ min brorsas huvud när han kollar på tv.
Ja just det. Dejting.
Han jag skulle träffa igår hörde av sig idag. Undrade varför jag inte dök upp. Så jag sa att vi inte bestämt tid?!
Och så sa jag att han känns oseriös, att han inte ens försökt lära känna mig. Då bad han så mycket om ursäkt och sa att han verkligen vill lära känna mig.
Hm.
Vad säger ni?