Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Okejrå, jag slutar väl vara anonym (HP). 
    Jag har som sagt inget att dölja egentligen. Och jag tror inte att jag beskriver folk så att någon annan vet vem det är iaf, så ingen kan känna sig utpekad.

Papito: Haha, ja du hade mig där en liten stund med ditt kärnfulla inlägg. Flört
    Och det är nog som du säger, vi som inte orkar med dejtingen kan vara lite mer öppna.
    Han jag pratade om innan är inte aktuell för något alls i mitt liv ska jag tillägga.

Däremot har jag en dejt på onsdag. Jag har nämnt honom lite tidigare. Vi har mycket kontakt via sms och han har skrivit att han blir helt varm när han får sms av mig. Och jag är lite skeptisk. Och han kallar mig "hjärtat". Det är ju jättesött. Men jag kommer katalogisera det som kvalificerat bs tills vi har setts. 

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-10 11:42:11 följande:
    Får hoppas du slipper PM från div snuskgubbar nu bara, iövrigt får jag väl säga att det är modigt gjort att komma ur den dunkla anonymiteten.
    Du... det får jag så det räcker och blir över ändå. Jag är härdad.
    Tack! Jag känner väl mest att jag inte behöver vara hemlig, men eftersom alla andra var det så hängde jag på. Men det är mest besvärligt. 
    Papito skrev 2012-09-10 15:08:49 följande:
    Välkommen ut i solen LMFS
    Taaaaaaaaaaack! Solig
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 15:11:34 följande:
    Är det någon på denna sidan som har dejtat varandra?? Orkar inte gå igenom alla inläggen Tungan ute
    Jag har visst nästan dejtat en här! Vi hade kontakt men sågs aldrig, han säger att jag hade träffat nån annan. Jag har inget minne av det, och det är konstigt för jag brukar aldrig ljuga om sånt. Han hade full koll på massa detaljer kring mig men vägrade berätta vem han är. 
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 15:35:33 följande:

Ville han inte träffa dig för att han misstänkte att du hade träffat någon annan? (dejtat)

Han säger att jag sa till honom att jag träffat nån annan. Som inte var från HP. Och det är så konstigt. Jag har bara dejtat en lite längre det senaste året och det var liksom i november-december förra året så det här måste ha varit evigheter sen. 
    Men skit samma. Det var synd att han inte kunde säga vem han var så att jag fick en möjlighet att tänka tillbaka. Han hade full koll på mig, vad jag heter, var jag bor etc. Så uppenbarligen hade jag gjort intryck på honom och pratat en del. Men ibland blir det så tyvärr. Och han tyckte att jag hade fått min chans och det är ju helt okej för honom att tycka det. 
    Papito skrev 2012-09-10 15:44:34 följande:

lättare med hp när man skriver på mobilen.. haha
    Meh, du får väl lägga in LMFS i din ordlista. Tungan ute
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 15:46:57 följande:

Sorry om jag verkar korkad med vad är HP? Äsch hans förlust!! Flört

Men var dejtar man nu för tiden?? Är less på att vara singel!! Skrikandes

HP är Happy pancake. En gratis dejtingsida. Där hänger jag iaf. 
    Anonym (Mamita) skrev 2012-09-10 15:50:30 följande:
    Aha... Man kanske ska testa den då! Glad Tack för tipset!
    Inga problem. Lycka till.
    Jag har förresten upptäckt att det är ungefär samma personer som hänger där som på sidorna som man får betala för. Och då pratar jag hellre med de gratis.  

Jag ser ett mönster i namnen här. Singelfarsa och singelmorsa har hittat varandra.
    Och nu har vi mamita och papito!  

Papito skrev 2012-09-10 15:59:25 följande:
    Haha, vem vet...

Blir tuffare för dig om vi ska gå på namnteorin...haha
    Tänk om det vore mitt enda problem när det kom till att hitta nån....
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!