FelisConcolor skrev 2012-10-23 21:23:16 följande:
jag hoppar in iden här tråden om det går bra? :)
jag har själv varit inne på lite olika sidor men tyvärr med samma resultat..varför är killar endast ute efter sex?? sånt kan de väl ändå ragga på krogen efter,eller?
några som jag faktiskt har träffat har varit jätte trevliga o allt men de försöker alltid att få en i säng innan man ens lärt känna varandra..fast det kanske bara jag som är gammalmodig ;)
hur svårt ska det vara att finna ngn med lika värderingar? el ngn som kan tänka sig att lära känna mig före musen? men det finns säkert kvinnor som är likadana :)
Jag hade samma problem. Så jag vägrade konsekvent att prata sex innan jag träffade någon, för då märktes det fort vad de var ute efter, och de tröttnade när de märkte att jag inte ville.
Förutom en på HP som uttryckligen sa att hans mål var att få mig i säng eftersom jag sa nej till honom (trots att han överöste mig med bilder på hans extremt vältränade kropp, vilket bara fick mig lätt till medium illamående). Han lyckades inte ska jag tillägga.
Mitt tips är att försöka att prata om allt utom sex, få igång ett snack. Och inte falla för "jag vill inte maila i evigheter jag vill träffas direkt". Så jävla bråttom kan man inte ha att man inte kan känna sig för med några mail innan man träffas. Då vill de bara ligga.
Och gå på magkänsla. Känns det som att han bara är ute efter sex är han nog det.