Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-10-29 14:31:25 följande:
    På tal om HP fick jag precis ett mail från dem där det stod " hänt på Happy pankake" så nu fick jag mitt användarnamn så sätt. Både mail och flirtar försöker de locka med, synd bara att jag är fullt upptagen med mina flyttakartonger så jag hinner inte ens in och kika vad det kan vara för något
    Får du ditt användarnamn på så sätt? *fattar inget*
    Jag får också såna mail eftersom jag inte loggat in på typ sex veckor. Jag har 7 olästa mail.
    Överväger att gå in och avregistrera mig. Eller iaf pausa. 
    I´m the queen of fucking everything!
    Papito skrev 2012-10-29 14:35:21 följande:
    Borde du väl göra när du inte är singel..
    Ja det borde jag. Det har bara inte varit prioriterat. Jag har som sagt inte varit inloggad på sex veckor... 
    Papito skrev 2012-10-29 14:36:52 följande:
    "...stundtals ofrivilligt.."

Tack för den!
    Vad hände med att stötta varandra???

De är ju som vildhästar de där två tjejerna! Försöker boka in dig som barnvakt åt deras barn när du minst anar etc.
    Anonym (joo) skrev 2012-10-29 14:38:11 följande:

Och hur vet du det..du som inte lämnar ut telenr och inte msn och inte är inloggad..Hmm..Solig  Du bara fortsätter prata med killar,som du inte är intresserad av...
    Jag har inget emot att ha manliga vänner nej. 
    Och om inget har hänt på länge utgår jag ifrån att det aldrig tände till och blev något direkt intresse, men man kan fortfarande ha utbyte av varandra som vänner.
    Och de kontakter jag har är via mail, min privata mail alltså.
    Anonym (joo) skrev 2012-10-29 14:39:21 följande:
    Men exakt..är man kär och inte singel..varför hänga kvar..
    Och jag hänger inte kvar. Två gånger har jag sagt att jag inte varit inloggad på sex veckor. 

Anonym (b) skrev 2012-10-29 17:34:55 följande:

Ja jag hade ju glömt min användarnamn så jag kunde ju inte gå in. Sen kom det här mailet: Hej (och mitt användarnamn) du har inte varit inne på ett tag.

Aaaah, praktiskt!
    Xmag: Om det låter konstigt ser jag inte varför du ska svara alls faktiskt. Risken är ju stor att du antingen blir beskylld för att vara otrevlig (som nu), eller att personen ser det som en uppmuntran och fortsätter skriva konstigt. 
    Xmag skrev 2012-10-30 12:52:37 följande:
    Låter trevligt! Det finns vettiga människor där också. Lustigt nog upplever jag det som HP är seriösare. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva... På Badoo fick jag fö kontakt med en mycket vacker och dessutom trevlig(!) tjej. Nackdelen är att hon bor i Brasiien... Så vi är nu vara "vänner".
    Jag var medlem på match några månader i våras och det var mest italienare och fransmän som besökte min sida. De flesta kunde ingen engelska heller så det var lite... besvärligt... 
    Är hon svensk i Brasilien eller brasilianska? 
    MrC skrev 2012-10-30 13:03:25 följande:
    Endast ca 1000 kr t.o.r. med Norwegian. Som hittat. Glad Jag åker!
    Jag ska till London i november, du kan väl vinka om du ser mig? Flört
    modesto skrev 2012-10-30 13:31:20 följande:
    man åker till London från Västerås
    Eller Skavsta/Nyköping. 
    Men om han bor 2 mil från Arlanda är det lite svårslaget... 
    modesto skrev 2012-10-30 13:44:43 följande:
    i alla fall så tycker jag att det inte är så himla omöjligt att dejta någon från London. Jag känner ett par, han bor i Scottland, hon i spanien, de träffas var tredje månad. En romans med utlandet är mer spännande tycker jag, man lär känna andra kulturer. Nu är inte england så mycket annorlunda men det finns charm i att byta miljö.
    Nej jag ser ju inte att något är omöjligt bara man vill! Jag har en manlig vän här i Stockholm vars flickvän är fransyska och bor i London. De träffas ungefär varannan helg och det funkar jättebra. 

Jag och mitt ex bodde ju 40 mil från varandra, och ingen av oss hade körkort, när vi träffades. Så det var bara att sätta sig på bussen och åka 5 timmar efter jobbet på fredagar och sen samma resa hem på söndag eftermiddag.  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!