-
*skrattar* Ja det kan man ju fråga sig!? Det är därför jag aldrig närmat mig killar som bor långt borta, för jag skulle aldrig kräva att någon åkte långt för att träffa mig.Anonym (33-åring) skrev 2012-10-24 15:06:10 följande:Fast jag har också varit med om det många gånger, och när jag frågat har de inte ens kunnat tänka sig komma hit på en förstadejt... vad är vitsen då? Eller ja, jag fattar ju att de tycker att jag kan åka, men ändå...
-
Vad roligt, Xmag! HP är bra ändå tycker jag. Och jag har väl noterat att det är i stort sett samma personer där som på betalsidor som match eller mötesplatsen.
Anonym (Tabula) skrev 2012-10-24 21:05:36 följande:
Ja just ja, de där buffaloskorna sålde jag oanvända på Skärholmens loppis 1998
Aaaah, Skärholmens loppis, det var grejer! Men jag trodde du var skåning?
I eftermiddag åker jag till min J. Blir kvar till lördag vid lunch, då måste jag hem till barnen. Men det ska bli mysigt att få lite mer tid ihop. -
Grattis slemtorsk!
-
Jag dejtade säkert 13 personer på 4 månader.... alla träffade jag ute på allmän plats.
-
Min son har AS så jag förstår helt och fullt vad du menar. Och det är väldigt bra att du kom på en alternativ lösning på problemet då.modesto skrev 2012-10-25 12:29:46 följande:Jag har aspergers och hade hemsk socialfobi då, att träffa någon på offentlig plats skulle jag inte klara av. Att träffa dem hemma var bästa lösningen. Jag träffade inga idioter, alla var snälla och behandlade mig bra. Avståndet är också min skydd, man kan inte komma till mig t ex berusad för att man måste köra till mig.
Jag skulle aldrig klara av första dejt på en restaurang som de gör på film eller gå på krogen. -
Jag känner mer att jag kan kontrollera situationen ute bland folk. Några har jag träffat hemma direkt, men det har varit väldigt få och snarare undantag än något annat.modesto skrev 2012-10-25 12:31:37 följande:jag känner mig mest avlappnad och trygg hemma, med det är jag. jag har inte råkar ut för dåliga människor trots att jag har träffat ganska många
-
Äh, du ska ju aldrig ha mer bråttom än att det känns okej för DIG!Anonym (b) skrev 2012-10-25 12:37:26 följande:
Vi är ju alla olika och för mig är det mycket. Svårt att förklara hur jag menar...men kanske är det för att jag inte är någon van "dejtare". De killar jag varit tillsammans med (förutom en) har jag inte träffat på nätet och det har aldrig hunnit bli så många dejtar innan vi har varit tillsammans. Jag behöver paus och reflektion efter varje "möte" av människor som man gör på nätdejtingsidor. Får kanske tänka om eller så lär jag mig kanske efter ett tag annars lär det nog ta sin tid för mig -
Hoppas du har en bra resa!NooneBird skrev 2012-10-25 13:00:03 följande:Är i Zambia nu och har en grym abstinens efter att få prata med min dejt! Usch vad jobbigt det är, ska köpa ett telefonkort idag och ringa honom. Ska kolla om han har skype då kan vi prata där också. :) sms räcker inte alltså...
-
Vad härligt ni har haft det här när jag var borta!
Åkte till min J i torsdags, blev lugnt med middag och mys på kvällen. Igår långpromenad i det iskalla vädret och sen lite fönstershopping på eftermiddagen. På kvällen kom han bästa vänner dit och vi lagade mat tillsammans och det var supertrevligt! Jag var väldigt nervös innan, tänkte att de säkert inte kommer gilla mig, frånskild och mamma och allt sånt. Men det gick bra, vi hade roligt och det kändes avslappnat och schysst.
Så det tuffar på. :)
-
Papito skrev 2012-10-27 16:34:37 följande:Ät inte framför de fattiga....
Sorry. Ska vara tyst framöver.