Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

ulfsas skrev 2012-10-24 11:01:24 följande:
    HAHA, skriver någon så?
    Det är ju inte så däringa vidare supersubtilt skrivet... 
    Ja, tyvärr. Ganska många är på det sättet också. Alldeles för många.
    Men uppenbarligen är många tjejer helt förskonade ifrån det också, som tur var. 
    I´m the queen of fucking everything!
    FelisConcolor skrev 2012-10-24 11:07:04 följande:
    nä det kan jag hålla med om, man måste ju kunna komma överens om en tid som passar båda o kan man inte göra det på första dejten vad är det då som talar för att man ska kunna göra det i framtiden?
    då är det nog lika bra att avsluta innan man setts..eller?  :) 
    Helt ärligt tolkar jag det som nån som är desperat och hoppas på att få ligga på första dejten, och när jag inte kan går han vidare och söker. 
    För så fantastiskt bråttom kan man inte ha att en person inte kan få veckan ut på sig innan man måste ses. 
    Papito skrev 2012-10-24 11:17:24 följande:
    Äntligen kan jag bidra med mer än lite On Topic från real life, trots att jag inte dejtar, haha.
    Apropå smink och inställning till livet.

Japp, var precis i affären och handlade. Osminkad, orakad, okammad, mysbyxor  med ena strumpan uppdragen efter cykelturen och träningshood..alltså inte direkt tillgjord..haha.

Nu vet jag inte säkert, men undrar undrar om inte den alldeles för unga men trots allt söta kassörskan inte log lite väl länge mot mig. Vet inte om vi kom så långt som en flirt men hon tittade minsann inte så på killen bakom...som var betydligt hippare och närmare i ålder... Cool
    Oh, den bilden av dig fick ju min puls att gå upp iaf... 
    Papito skrev 2012-10-24 11:29:59 följande:

Nu när du är paxad hittar vi många plus på varandra...haha. 
    Haha, ja och du har ju Tabula och (b) på väntelistan! Tungan ute
    Nu blev jag otroligt nyfiken på hur du ser ut, fick en bild av nån slags Olof Mellberg-karaktär. 
    Papito skrev 2012-10-24 11:32:59 följande:
    Väldigt desperat!
    Det är en sak om man kanske har bra med tid just den veckan och frågar om den andre kan men kan inte den andre känns det väldigt desperat och enspårigt att lägga ner. Å andra sidan lika bra att få reda på det direkt. Så kan ni ju också tänka tjejer, att killarna sållar ju själva åt er, besparar er tid och kraft. 
    Helt klart, de sållar bort sig själva på ett väldigt effektivt sätt! Ofta kunde jag ju känna det på mig redan från början iofs, när samtalen aldrig lyfter liksom. 
    Papito skrev 2012-10-24 12:01:28 följande:
    Hahaha...Olof Mellberg...oj vad besviken du skulle bli!!!

Det värsta är att jag inte ens skulle vilja se ut som han, även om han förmodligen ser tusen ggr bättre ut än jag gör.
    Långt ifrån gumman, långt ifrån....du kan låta pulsen gå ner och inte oroa dig för att du valt fel man

Jag tänkte mer på skägget där.... 
    FelisConcolor skrev 2012-10-24 12:13:20 följande:
    en sak som jag har funderat på är varför vissa karlar tar kontakt med en när de bor 30-50 mil ifrån? distansförhållande är ju inte min grej alls o speciellt inte i början...
    För att alla inte har problem med långdistans? Eller för att man är villig att flytta om man träffar rätt och inte vill begränsa sig.

FelisConcolor skrev 2012-10-24 12:38:50 följande:
    jo visst kan det vara så, men när det sen visar sig att även denne har barn o inte är flyttbar så tar det ju stopp iaf.. o det finns inte många som vill flytta hit, när jag kollar så är det efter de som iaf bor inom en 10 mils radie för då kan det funka med distans, chansen är ju större att man kan ses då iaf... än så länge har jag inte pratat med ngn som är villig till att flytta. ser jag att de bor långt bort o har barn så vet jag att de är fast där o jag här o skippar då att ta kontakt..men vem vet det kanske är just där jag gör fel..jag kan tänka mig att flytta inom en 10 mils radie men inte 30 mil bort, det blir för långt ifrån min äldsta son.
    Då är det värre. Jag har blivit kontaktad av många singelkillar utan barn som bor en bra bit bort, och då är det ju deras val liksom. Men jag skulle inte själv kontaktat någon eftersom jag inte är flyttbar pga barn.
    Xmag skrev 2012-10-24 13:00:25 följande:
    Nu tror jag iof inte att du LMFS har sådana bilder på din profil men på Badoo har jag sett flera tjejer i bikini, flera nakna (inte full frontal, men ändå) liggandes på stränder och i sängar. Några har bilder på deras (nygjorda?) bröst i minimal bh eller bikinitop, där man inte ser ansiktet. Det är liksom en idolbild på brösten... Inget fel med det, jag dömer inte men det är inte min smak direkt. Att sådana profiler får diverse förslag kan man ju förstå. Det finns inte så mycket mer att gå på då de oftast inte har nån profiltext.
    Nej såna bilder har jag aldrig haft. Jag har haft en helkroppsbild, fullt påklädd. Jag har den i mitt galleri här på FL också så det är verkligen inget konstigt med den. Det folk har sagt är att jag ser "busig" ut, "har nåt i blicken", har "sexiga glasögon" (herregud!).
    Som profilbild har jag alltid haft en vanlig ansiktsbild.
    Papito skrev 2012-10-24 13:01:05 följande:
    Hade det inte varit för avståndet hade det varit klappat och klart många ggr i tråden...
    Ja du har ju ett helt harem nu verkar det som!

Papito skrev 2012-10-24 14:33:57 följande:
    Det är ju bara för att de vet att avståndet och mitt ickedejtande gör det hela säkert.

Hade jag varit tillgänglig och bott nära hade möjligen Nirvana raggat upp mig

Lagen om alltings jävlighet, eller vad är det man säger?  
    Heeeeey, don´t hate Nirvana, han är säkert en jättebra kille (för dig)! Flört
    FelisConcolor skrev 2012-10-24 13:53:24 följande:
    jag tycker att jag har en vanlig bild sen presentationen är väl inte den vanligaste...men jag blev så less på att det skrevs bara det positiva, vi har ju alla våra laster o så så jag skrve bara en lista o är det ngt i den listan som stör så behöver de inte kontakta för då vet de ju redan nästan allt :) vill man veta lite mer på djupet o lära känna mig så måste man ju kontakta :)
    Jag tycker att en ärlig presentation är det bästa. Inte en där man målar upp en bild av sig som den mest kompletta och perfekta människan i världen, utan som den man är. 
    Sen behöver man väl inte ta upp alla sina dåliga sidor, men det visar ju på lite självinsikt när man lyfter fram även det man behöver jobba på.
    Papito skrev 2012-10-24 14:40:47 följande:
    LMFS: LOL, hahaha, flera riktigt bra bilder på din sida! Gillade den längst upp till vänster och blow-job..haha.

By the way, sexiga glasögon! hahaha!
    Och du, klaga inte på att jag sa att du var gift...särbo? Hehe 
    Aaaah det tog ett tag innan jag förstod att du kollat på mina ironiska bilder! Jag tänkte "vaddå blow-job?!". 

Ja visst haaaaaaaaar jag sexiga glasögon? Otroligt sexy. Verkligen medvetet val. Not.
    Och jag kan meddela att det inte finns att välja att man är i ett förhållande! Antingen är man gift, förlovad, sambo eller särbo?!  
    Papito skrev 2012-10-24 14:49:54 följande:
    Tabula, vad pluggar du för något? Ledsen att det är ot men blir nyfiken när du nämner det hela tiden

Vad skönt, hellre att LMFS gillar Mellberg än du..hon är ju redan paxad.
    Men du har väl din halvrelation du med...  
    Inte för att jag har något specifik emot Olof Mellberg, men han är inte min drömkille om man säger så.
    Det var ju bara skäggliknelsen jag ville åt! Tomte 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!