Maxad skrev 2013-09-28 00:43:41 följande:
Snart lycklig. Intressant med Neupogen. Hur stor dos tar du och när? Hur många? Köpte du dem i Sverige eller Grekland? Ska man inte ta AC efter ägglossning menar du? Jag har bara fått rekommendation att ta den och körde högsta dosen intensivt. Fick du övertala D om detta. Har själv fångat och då var han tveksam. Nyfiken på också vad det var i dina värden som var bättre. Många frågor men om du orkar är jag idel öra :)
Klart jag orkar svara! Jag tar AC och Fertile XX från ÄP till mens, alltså inte under stimulering. Ang vad D ser i mitt FBC har jag ingen aning om, men jag kan själv se att vissa värden förändrats. Jag kan försöka lägga in lite info senare via datorn. Jag köpte Neuopgen på recept från D, betalade alltså själv ca 3700:-. Jag svarar inte så bra på IL. Vi hade diskuterat det lite, så jag tog detta i egna händer men i samråd med D. Tänkte testa redan i juli men då körde jag stimulering i blindo, utan blodprover och gyn. D ville inte att jag skulle börja med Neupogen då, för han ville hålla strikt kontroll på mig, och det funkade ju inte utan blodprover. Alltså testade jag första gången i september. Det påverkade ju inte positivt på stimuleringen, men hoppas jag har det till godo nästa cykel.