Jag vill tacka igen för att så många berättade att ni blivit gravida nu med immunsupport, och innan aldrig knappt sett plus. Det känns bra att det kan hjälpa både oss utan plus och er som haft många missfall. Det är faktiskt rätt många i tråden som nu är gravida! Cathy, Che, Strumpan, Angla, Skogsbruden, Singoalla (tror jag) och säkert många flera som inte skriver. Förlåt om jag glömt ngn, det känns som jag gjort det (är lite tom i huvudet idag, nedstämd). Ni som är gravida, men bara läser, skriv gärna en gång och bara berätta lite kort. Snälla!! Hela natten och även på morgonsidan har jag levt i en för mig mardröm..... Övriga i familjen hade dolt det länge för mig, men min tvillingsyster var gravid IGEN, med tvillingar dessutom, en flicka och en pojke. (Kändes fruktansvärt, ren ilska, nästintill hat...) Pojken var lite mindre, jag såg dem sååå tydligt på en UL-bild el dyl, till och med profilerna. Alltså hennes femte och sjätte barn! Sedan var även en av mina yngre systrar gravid (kändes dock helt okej). På morgonsidan drömde jag igen, och då var jag alldeles förtvivlad, då jag glömt bort att min mamma fått en sladdis, som hette Carl och hade mörkt hår. Jag sa till henne att det inte var klokt att jag inte kom ihåg det när jag tänkte på henne eller när vi talades vid. (Kändes också helt okej att hon hade fått Carl.) Min mamma har idag försäkrat mig om att hon varken är gravid eller precis fått barn.....