• Snart lycklig

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Grattis till er som precis uppräckt att ni är gravida!!! Jag hoppas det håller i sig och att allt går bra.

• Snart lycklig

Vid IVF/FET i Sverige tog jag en Crinone på morgonen, i Danmark vid mina två IVF tog jag två per dag, en morgon, en kväll. Alltså, det varierar från klinik till klinik. Skulle jag bestämma ngt precis nu, skulle jag två per dag och sedan försöka ta blodprov och följa progesteronvärdena. Då skulle jag ha allt under kontroll.

• Snart lycklig
    Prickigchokladmal skrev 2013-09-02 22:15:04 följande:
    f
    Aylak, skulle du kunna hjälpa mig med samma info? Ligger under referensvärden på t4 och skulle vilja prata med någon som kan ämnet.

Aylak, jag vill också få information, om möjligt. Tackar på förhand.
  • Snart lycklig

Grattis Tuvalina. Försök ändå att njuta lite. Jag vet och förstår att det inte är lätt för dig, men du är värd att få njuta lite och vara glad. Hjärta

• Snart lycklig
    Strumpan81 skrev 2013-09-05 10:27:34 följande:
    Påskliljan jag tycker absolut att du ska boka tid för nytt IL. Bättre att ta ett för mycket än ett för lite.

Trots att jag inte har någon autoimmun sjukdom i botten utan "bara" ett immunförsvar som reagerar på graviditet, har jag behövt ta 1-3 IL-dropp i veckan ända sedan jag blev gravid. Går in i vecka 12 nu.

Grattis till att du närmar dig 12 fullgångna veckor!

Jag får inte ihop det riktigt när jag läser din presentation, du gjorde ett IVF i juni som blev minus i mitten av månaden. Nu är du gravid i vecka 12? Blöev du gravid ändå vid IVF:en i juni?
  • Snart lycklig
    Strumpan81 skrev 2013-09-05 12:24:52 följande:
    Snar lycklig, jag blev gravid på direkt efter det misslyckade IVF försöket.

Grattis, vad underbart och ovaäntat (antar jag). Njut och sköt om dig!
Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!