minaimaginärabarn skrev 2018-11-08 07:19:00 följande:
Lider med dig, den där ovissheten är grym! En blödning är alltid läskigt men som många tidigare skrivit, det är inte en garanti för missfall. Jag blödde ganska mycket med sonen tidigt i graviditeten och trodde flertalet gånger det var kört men nu är han här frisk och kry. Jag håller tummar och tår för dig!!! Har du mailat Dr D? Han kom med bra svar till mig när jag blödde.
Tack, men jag är inte patient hos D längre. Har dock kvar hans svar från när jag blödde under sonens graviditet. Nu kör jag efter S:t Peters blödningsplan och det stoppar blödningen men löser tyvärr inte orsaken till dem. Förr blödde jag nog mkt pga av för låga hormoner, men med högre doser östrogen och progesteron så har jag sluppit spottings inför och efter ET/FET. Nu är istället mitt problem att jag börjar störtblöda precis runt v6, det forsar verkligen ur mig, och då måste orsaken vara en annan. antagligen fel på fostren, eftersom jag nu vet att livmodern ser bra ut efter hyston, och immunmediciner tar jag och äggen är ju donerade så kvar blir väl sperman att skylla på. Om vi nu inte har oturen att det även skulle vara fel på donatorns ägg.