Solkattan skrev 2013-11-04 10:57:04 följande:
Nu är jag här igen...
I förra veckan var jag tillslut tvungen att ringa vår IVF klinik o meddela vårt misslyckande. Fick som vanligt prata med en trevlig sköterska som då inte riktigt kunde besvara mina frågor. Fick då en tid idag ! (hör o häpna sist var det över en månads väntetid till läkaren). Så 15.30 ska jag ta upp våra misslyckande med vår IVF läkare. Är ju själv helt inne på immunspåret. Känns som om jag ska upp till kamp med Goliat....
Tycker ändå det är konstigt att läkarna inte gör NÅGOT. Alltså... vi har slängt ut över 100 000kr. INTE ett blodprov har tagits på mig. Kommer bli gaaaaaaalen om läkaren säger att "det är otur". Jag tror till otur till viss del... men att samtliga återsättningar beror på otur...? Nä, jag köper inte det....
Vad sjutton ska jag säga till läkaren...? Nån med gott råd..?
Sen en helt annan fråga.. nån som har geografisk tunga här inne...? Har det o googlade lite... tycks finnas samband med immunförsvaret... har haft det i många år nämligen...
Angla: hoppas det slutat blöda helt nu..!
che71: Hoppas på en "vanlig" förkylning... med detta pissväder så är det ju inte konstigt att kroppen tacklar av...
Heh, hej!! Bra att du fått tid idag!! Begär hysto eller LAP!! `Som jag sade hade jag en väninna som genomgick 15 insättningar och hon hävdade hela tiden att det var ngt med hennes slemhínna - vilket de slutligen gick med på hysto då konstaterades att hennes slemhinna var helt förstörd av alla insättnignar och skrapningar - de gjorde små snitt och ruggade upp ytan - och vips ´så fick de en lyckad graviditet - tror att det är mycket som kan falla på plats om man gör en hysto - du kan ju även ha endo?? Bara lite tankar från förvirrade mig - jag kommer kräva hysto nu då jag misstänker att det kan vara endo som spökar hos mig...pust och stön...förtsättningen följer!! Lycka till!!