CurlyRed skrev 2013-11-02 17:33:47 följande:
Lill- är du säker att du inte är gravid
? Jag hade nämligen samma symptom: tog min första IL i Aten precis vid ÄL, fick en dunderförkylning 2 dar efteråt (jag som annars aldrig är sjuk), fick bruna spottings vid tid för mens som höll i sig i 3-4 dar och sen försvann, inte förrän dag 46 tog jag grav test och fick mitt livs första plus efter en naturlig implantation
. Har du testat?
Kram!!
Oj, nu fick jag ju lite hopp här, men tyvärr verkar det ju som om att min cykel förlängst med en vecka...hade ju plus på äl-stickan dagen efter IL alltså 21 dagar efter mf-blödningens första dag...så fem dager efter plus på äl-stickan började spottingens, det är rekordtidigt:((men kanske om jag har lite tur i denna förvirrade värld, tack så mkt för att du delar med dig av din erfarenhet, det är guld värt!! Nej, jag har inte testat.....jag kommer kräva LAP eller hystro om jag nu inte är gravid, vill ju såklart veta om det kan vara endo som ligger bakom alla mf/ma så lustigt att ingen gyn ens frågat mig om symptom för detta, blir sååå trött på detta letande och att man själv ska trycka på allt själv...som sagt, en jäkla tur att ni kunninga flickor finns här!! Trevlig lördag:) Kram!!