Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Du betalar till dr d. Han skickar faktura.
Du betalar till dr d. Han skickar faktura.
Ang Fedex så läs på deras hemsida om olika levransalternativ och förboka och betala ditt val via webbsidan. Lämna in paketet till ditt ombud med de lappar som dr dr d bifogat dig i mail.
Tack för era råd. Fick svar från Dr D nu att jag ska ta ett dropp ASAP så hoppas på att jag lyckas få en tid redan imorgon. Sedan ska jag ta nya blodprov på torsdag, fbc och hcg. Måste försöka få min ivf-läkare att skriva lite hcg-remisser bara. :)
Hej!
Har läst om er jätte mycket man kanske skrivit typ 1-2ggr.
efter flera ÄD försök i sverige vänder vi nu kosan mot grekland klinik Serum, håller på just nu å skriver frågeformuläret..
Jag undrar om det finns någon som är på gång i serum, har ni tagit alla blodprov i sverige? nu tänkte jag mest på HIV, hepatitC osv, jag å min sambo tog dem testen inför kliniken i sverige, men jag fattar som att serum vill ha HIV testet giltligt i 6 månaders intervall, och vårat e taget 2014 december..
Har ni alla gynekologer här i sverige som hjälper er mot det eller tog ni det stora provet på werlabs inför ÄD?
Vill juh skriva så mycket som det bara går i frågeformuläret.
Tacksam för svar =)
Aylak försök - om du kan - slappna av. Dr d sa till mig att stress också påverkar värdena. Det är svårt jag vet....satt i en jobbig sits själv i vintras där situationen var utom kontroll. Tänk på att Du gör allt vad du kan och lite till. Kanske kan du boka ett samtal med dr d för att stilla oron och få mer konkreta svar om din situation. Ang hcg läs sidor fån usa, en del solskenshistorier där som jag läste när jag var orolig.
Hjälp !!!
FedEx begär klistermärken där det står farligt gods. Vart köper man det ?
Har 2 sprutor Humira till salu om någon behöver. Ska själv inte använda dem pga vi ändrar många andra saker i min behandling. Har tex gjort LIT behandling för jag hade antikroppar mot min man. Vi hoppas det räcker. Inboxa mig för bra pris :)
Skönt det löste sig!
Pink Lily - vill inte på något sätt skrämma upp dig men Progesterone ska öka hela graviditeten till dess slut. Bifogar en graf som visar hur Progesterone ökar fram till v.40. Tittar du noga ser du att det finns en kurva som heter autoimmune, vilket bekräftar det du menar att vi har lägre Progesterone än andra. Den kurvan är något planerare. Jag tror inte det är fel att ha support om dina nivåer är väldigt låga men du behöver dubbelkolla detta med en Gyn alt. Dr D. Hade jag varit dig hade jag ärligt talat kollat både med Gyn och Dr D.
Håller tummar och tår för att allt går bra för dig när du kommit så här långt!!