Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Vad säger han själv om frågan när ni diskuterar hemmet i lugn och ro?
Vad säger han själv om frågan när ni diskuterar hemmet i lugn och ro?
Vad är det som gör att du blir ledsen? Har du provat att skriva ner vad då tycker/känner och bett honom att läsa i lugn och ro? *lösningsfokuserad*
Eller kom överens om att ni båda ska skriva listor på vad var och en anser behöver göras i ett hem och hur ofta. Sen sätter ni er tillsammans och tittar på vad ni är överens om och vad som är skillnaderna. Sen kanske det är dags att ta paus i diskussionen.
Nästa gång funderar ni på fördelning kanske.
Jag tror ärligt talat att det är bättre att börja i andra änden. Att låta honom fundera på vad han tycker behöver göras i ett hem.
Så lite så, kul om man kan vara till nån hjälp. Om du vill bolla mer kan du inboxa mig, så kan vi hålla oss mer on topic här.
Själv har jag knappt rört ett finger med nått (mer än lite nödvändig shopping) sen i torsdags. Är hemma oss vänner i en annan stad över påsk, värsta servicen här!
Hmm... jag har köpt ett par nya skor idag, som jag inte är helt säker på att de pasar mina fötter. Därför sitter/går jag med skor på mig inne just nu. Det känns faktiskt rätt uppklätt. Men så är det iofs ett par lite finare skor också. Dock har jag inga problem med att ändå slänga upp benen i soffan och göra ingenting Och det känns rätt knepigt att gå med skor inomhus...
Angående bildtråd, jag skulle isf föredra en sluten grupp.