Vi som ska börja inseminera 2012
Jag dödade tråden med mina allvarliga frågor ;) hur går det sally?
Jag dödade tråden med mina allvarliga frågor ;) hur går det sally?
Håller tummarna för er sally! här känns det som om vi kommer köra på. Detta e ju vårt första stimulerade försök och skulle det inte gå vill vi säkert prova det igen. Hoppas på rätt antal äggblåsor på onsdag. E rätt nervös. Jenniekk: det kommer gå jättebra! Har du haft cellförändringar innan? Eller e det en vanlig koll?
Jenniekk: jag har tagit det två ggr. Ingen fara alls. E ungefär som en inseminerig i smärta alltså ingen :) jodå det ska vi men får ju bara ha max tre äggblåsor annars avblåses försöket :(
Jenniekk: glömde ju! Bra att du går nu :)
Sally: känner så väl igen känslan du beskriver! Den suger! :( har tänkt på dej hela morgonen. Stor kram!
Sally: söt du är som tänker på mig! Har nu varit hos gynekologen (som efter han kört vulet kramade om mig för han va så glad att stimuleringen gått så bra haha) hade en äggblåsa på vänster som mättes till 22. Hade tre på höger som var 21, 20 och 16. Så väntar på svar från dr lars om det är för många. :/ hoppas verkligen jag får köra nu! Är supernervös :o
Och sally: ni kommer få ert barn det är jag säker på! Sedan att vägen dit blivit längre än ni trodde är så jävla b. Bryt ihop o sen kom igen, vi kommer bli på tjocken! Stor kram!
Fått svar från dr lars. Han tyckte tre äggblåsor va lite mycket, men ändå okej. Så ikväll skall jag ta ovitrellen (hjälp!!) och på fredag bär det av! Det sista o ordna nu förutom att ta sprutan e o ringa o boka tiden imon. Åh snart är jag en väntare igen :)
Lollan: grattis!! Håller tunmarna för att allt ska gå bra :) här har jag precis tagit ovitrellen. Fick pennavarianten. Gick jättesmidigt, blev nervös när jag såg nålen men det var inga problem alls. Nu e bara frågan när det blir optimalt att boka insem tid. Runt 36 timmar efter sa dr lars.. Men blir nog närmare 38 eller så. Orkade inte va vaken mer ;)
Sally: blir det med hormoner igen då? Hoppas verkligen det tar sig! Det bara måste vaa vår tur nu :)