Vi som ska börja inseminera 2012
Grattis baby pyk!! Vad underbart!!
Grattis baby pyk!! Vad underbart!!
Jenniekk: spännande vännen! Håller alla mina tummar för er!
Har helt missat detta. Någon som kan hänvisa mig kanske? :) hur går det för dig sally? Du hade rätt förresten. Lusten att kämpa på är tillbaka. Kanske gör fler insem, mest för den ekonomiska biten..
Tack smilla! Verkar ju som något gått helt snett med kollen på antal barn.. Det där med genetik är svårt, man kan aldrig veta vad som följer sig i generna egentligen.. Intresant läsning.
Håller med dig smilla. Det är ju där det brister liksom.
Fanns en tråd under insem forumet för ett tag sen som uppgav donatorns nummer ihop med den genetiska grejen, kopplade ihop dem nu :)
Sally: förstår hur du menar, även om vi i te varit inne i det lika länge. Men det tär på en. Sa till min fru för några dagar sen, att jag inte känner mig som jag längre. Förändras gör man ju ständigt men detta kändes bara vilset. Nu har jag landat lite i det o lusten att försöka igen är tillbaka. Men entusiasm o hopp är två saker som känns lågt borta i just detta ämnet. Håller mina tummar för dig! Nu måste det väl ändå vara er tur!
Jenniekk: håller alla mina tummar!!!
Jenniekk: som det känns nu vill jag gå vidare med ivf. Men vi måste hitta en svensk läkare/ gyn som kan skriva om recepten o de verkar inte växa på träd tyvärr :( hade vi haft ngn bekant som var läkare eller så hade det varit enklare. Jobbar minst sagt i motvind just nu :,( men samtidigt hittar vi ingen kanske vi gör en till hormonstimulerad insem.. Men hoppas som sagt vi hittar en..
Ja det är vi. Men det tar ju sån jäkla tid. De mailade och skrev att de har runt ett års kö, men kanske e dags o uppdatera den siffran eftersom vi väntat 13 månader nu. Sen är det ny kö för att få göra ivf, om jag i te missförstått (vilket man kan hoppas att jag gjort ;))