Vi som ska börja inseminera 2012
Linnea: nej tror bara de tar danska :)
Linnea: nej tror bara de tar danska :)
Minaz: lycka till! :)
Jenniekk: håller tummarna för att det har andra orsaker :) kraaam
Jag vet hur det är. Hopp o förtvivlan. Känner mi ganska nervös för ivfen, tänker mkt på tänk om det inte går.. Det e jobbigt men vi måste våga tro att vår tid kommer :)
Jenniekk: åh jag vet så väl den känslan vännen! Lider med er. Det e sååå tungt. Tur ni har varandra o en så bra relation att ni kan stötta varandra o vara ledsna ihop. Vi har uppstarts samtal 15/10 på triangeln. Så hoppas kunna börja spruta i mitten av novmeber med tillhörande äggplock i slutet av nov.. Hooooppppas verkligen det kommer funka..
Sally: hur mår du vännen? Smilla: hallååå var e du? :) hur går det?
Smilla: fy vad trist. :/ jenniekk: näää vännen :( kraaaaam. Sally: hatar köer, så jäkla trist o bara vänta o vänta. Och angående förklaring. Har aldrig fått någon, tror timingen varit fel men sen vet man ju inte. Alla äggblåsor innehåller ju inte ens ägg. Är glad att vi ska köra på med ivf, känns som om man får mycket mer "säkert". Man slipper oroa sig för om ägget släppt o när o om det ens blivit befruktat..
Jenniekk: tänker på dej.
Frankie: grattis! Hoppas kunna lägga in en liknande bild runt lucia! :) personligen har jag aldrig tyckt ivf verkar speciellt jobbigt. Men nu har jag ju inte börjat spruta än ;) det värsta har varit o hitta en läkare som kan göra ulen o skriva om recepten...
Sally: vet precis hur det är. Samma dag som vårt tredje försök misslyckades hade vi middag hemma o de andra paret berättade att de väntade barn. Blev såklart glad men sååå avundsjuk. Har inga tips mer än att försök vaa ärlig. Jag sa att jag var jätteglad men också jätteavundsjuk. Något de såklart kunde förstå, man kan inte rå för sina känslor, men man kan äga dem. Det kan göra att det ändå känns lättare. Att man erkänner det. Men det e tungt, känns ofta orättvist. Kram