Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Jenniekk: krya på dig vännen!

• LiveYourDreams

Jenniekk: jaaaaa!!!!! Ååååh jag gråter faktiskt nu!! Unnar dig detta sååå mycket vännen!! Ååh det e helt fantastiskt! Hur mår du? Massa massa kramar!! Äntligen!

• LiveYourDreams

Jenniekk: du är sååå värd detta vännen! Njut nu massor med din man o skicka lite hcg mot mitt håll tack ;)

• LiveYourDreams

Jenniekk: ta ett som det står gravid o veckorna på om du är orolig :) stor kram igen! Hoppas jag får pluss imon så kan vi följas åt :D

• LiveYourDreams

Ska tjuvtesta ;) bim-3 imon :)

• LiveYourDreams

Längtan: du e för gullig! Linnea: vad trist :( hoppas ni kan hitta tillbaka till varandra om det är det du vill, kram

• LiveYourDreams

Ååh guuuue ja skakar.. Fick precis gravid 1-2. E i chock!!!!

• LiveYourDreams

Tack för alla grattis! Känns ju sjukt overkligt :D

• LiveYourDreams

Jenniekk: har ont som fan i brösten. Men trodde der va pga att jag tar crinone nu efter ivfen. Är enormt känslig för dofter. Höll på o kräkas när fruns syster hällde upp julmust. Då anade jag att det kanske gått. Har illamående lite då o då. Men hade nog mest varit brösten som ja märkt av om ja inte kännt efter ;) själv? När är bf? Hihihi

• LiveYourDreams

Sally: jag hoppas ni snart får komma o göra ivf på su! Önskar att du också blir gravid, helst igår. Sa det till jenniekk igår, att nu håller jag alla tummarna för sally. Vissa fastnar man mer för o det va ju vi tre som hängt här längst utan plus. Men jag är ett levande bevis på plötsligt händer det tanken. Stor stor kram!

• LiveYourDreams

Lyckan verkar bli kortvarig här. Blöder och har mensvärk :(

• LiveYourDreams

Tack för alla kramar men det e helt klart ett tidigt mf. Va jätteledsen imorse men nu känner jag mest en glädje över att jag iaf kan bli gravid och att kroppen tar hand om det själv. Nu vill jag bara vara med frun, göra roliga saker o koppla bort barnalstrandet ett tag. Låta kroppen vila. Stor kram till er alla.

• LiveYourDreams

Sally: om du undrar ngt om iv grejen så skicka ett mess till mig. Har ju gjort hela grejen o har den i färskt minne :) skönt att det närmar sig!

• LiveYourDreams

Sally: har inte orkat prata med kliniken än, men vet att man måste väbta ett tag o låta kroppen vila. Jag vill helst köra på direkt, men nu ska vi fira jul o nyår o bara mysa.

• LiveYourDreams

Är inne här ganska sällan numera. Orkar inte. Varit ett tungt tungt år. Nu skall jag byta jobb också så får se när vi kan göra en ny ivf runda. Tänker på er ofta, men orkar inte hänga med just nu.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012