Vi som ska börja inseminera 2012
Tog ett cb. En smiley!!! Åååh nu e jag sååå glad!! :D imon blire insem :D
Tog ett cb. En smiley!!! Åååh nu e jag sååå glad!! :D imon blire insem :D
Sally: bim är imorgon va? Håller tummarna för er!! Kanske du bara testade för tidigt? Hoppas! Här är sjukanmälan till jobbet gjord o inseminationstiden bokad. Imorgon 10:00 är det dags :)
Tack tjejer! Ni är så jäkla gulliga!! Vi körde ner igår o har bott på hotell inatt. Lite vardagslyx :) nu väntar hotellfrukost o sen en tur med färjan. Hoppas era lyckönskningar o tumhållningar hjälper :D
Smilla: japp :) har ju 3,5 timmar hit o insemtid 10 så kändes lite tidigt ;) ja ser ut o bli fantastiskt. Får nog stanna kvar efteråt o njuta lite :)
Ta k för tipset smilla! Va där för typ 15 år sen tror jag. Minns det som väldigt fint :) vet någon förresten om det e dyrare att insem på helgen hos grönlund? Hittar ingen info om det..
Sally: massa kramar!!!
Nu är man inseminerad! Bytte donator. Va bara jag, min fru o dr lars där. Fick 30miljoner spermier o slemhinnan va 9mm :) första insem hade jag ju ett ägg, andra hade jag två från samma äggstock o nu hade jag ett ägg i varje äggstock. Så dubbel chans denna gång med! Känns superbra! Är riktigt förväntansfulla jg o frun :) nu ska vi bara njuta av en underbar dag i solen :)
Smilla: håller tummarna för attdu bara testat för tidigt! Kraaaam
Jenniekk: näää. jag vet inte faktiskt. Mina äggstockar gillar bara o göra ägg ;) men har också mycket problem med cystor innimellan så kroppen kanske kompenserar?
Smilla: vad trist! Men skönt att du har den attityden du har ändå. Hoppas att nästa gång får bättre. Kram!