Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Jenniekk: fick mensen men den va försenad o efter de har cykeln vart lite mer hoppig. Vet inte om jag haft äl nu eftersom ja inte testat, men tror det eftersom ja hade den på våra andra försök. Hoppas att något ägg vill lossa i augusti när vi ska åka igen :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: är ni pågång igen? Här väntar vi på mensen :p har aldrig längtat så mkt efter den tror jag :) för oss blir det dags o åka runt 10e augusti tror jag :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: hjälper lchf för fertiliteten? Eller är det mer en ändring av livsstil? Det förstår jag att du är. Kan inte säga så mkt mer än att jag håller alla tummarna för dig. Kraaaaaam

• LiveYourDreams

Sally: spännande med äl väntan :) när räknar ni med att kunna åka?

• LiveYourDreams

Ni som har misslyckade försök bakom er: hur ofta bytte/byter ni donator?

• LiveYourDreams

Sally: spännande! :) vi har haft samma på våra två första försök men denna gång ska vi byta. Var förvånad att vi inte blev erbjudna det sista gången men nu hr vi iaf flaggat för dr lars att vi vill byta donator :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: det måste jag läsa om! Tack för tipset :) skulle behöva gå ner en sådär 10 kilo för o hamna på trivselnivå o normalt bmi. Nu ligger jag på ett bmi på 27-28. Läste lite om det o det ska tydligen inte spela så stor roll på den nivån men ändå. Så jag har börjat jogga. Jag som aldrig ens sprang till bussen förr ;)

• LiveYourDreams

Dr lars föreslog inte byte på något av våra två försök. Men det kan ju faktiskt vara så att man inte är en biologisk match så därför ska vi byta nu nästa gång.

• LiveYourDreams

Tack alla gullisar för svar :)

• LiveYourDreams

Sally: det är dags snart va? Här väntar vi på mensen som borde komma snart. Tror aldrig jag sett fram emot min mens så mkt som nu ;)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012