Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Kollade precis gyn grönlunds hemsida. Har de höjt till 2300 per insem nu? Har för mig det va 2200 innan..

• LiveYourDreams

Jenniekk: tur jag kollade :p fick äntligen mens idag så nu jäklar :)

• LiveYourDreams

Vivantarpadig: har gjort två tyvärr misslyckade insem. Då har vi fått omslag på em o åkt på morgonen o ringt på vägen. Men denna gång ska vi försöka ringa samma dag o få en tid. De har bara öppet till 15 tror ja det är o ibland kommer omslaget efter det :p använder oss inte av hormoner men tror att längtan som också hänger här fick det utskrivet av dr lars. Men e bättre att hon svarar på det ( hej längtan hur går det? :))

• LiveYourDreams

Någon som testat bisolvonmetoden? Fungerar på o testa denna cykel..

• LiveYourDreams

Sally: jo precis, i mott fall funderade jag mer på det utifrån att jag typ aldrig får "älsekretet" alla pratar om :) ååååh vad spännande! Håller alla mina tummar för att ni ska få ett fint pluss! :)

• LiveYourDreams

Sally: jag slutade med kaffe i januari. Dricker vara grönt the nu. Har sagt att jag inte skall dricka någon alkohol alls sen vi bestämde oss för ett augustiförsök. Så har hållt upp sen mitten av juli :) tror lite som du att tron försätter berg. När är det testdags o hur gick inseminationen? :)

• LiveYourDreams

Sally: spännande ju! Håller alla mina tummar! Nja blir nog om sisådär 11 dagar. Har lite kortare cykel än 28 dagar. Men den har levt sitt eget liv det sista så det ska bli spännande o se :) är lite nervös för denna gången kommer ja få åka själv. Frugan måste jobba :/

• LiveYourDreams

Vivantarpadig: har inte testat men det görs två dagar irad som jag har förstått det. Är det helgdagar eller varför är det stängt?

• LiveYourDreams

Jenniekk: det e ju skönt attdet funkar även om man inte ska försöka nu. Här väntar vi på äl som borde komma i nästa vecka. Kanske borde maila dr lars o höra så de har öppet?

• LiveYourDreams

Vivantar: bara kontanter! Längtan: du e för rar! :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012