Vi som ska börja inseminera 2012
Sally: en paus kan vara bra ibland. Så man får ladda om. Vila sig. Det tar ju på en varje gång det inte blir något. Kraaaaam
Sally: en paus kan vara bra ibland. Så man får ladda om. Vila sig. Det tar ju på en varje gång det inte blir något. Kraaaaam
Linnea: skriv ut en karta från typ hitta. Det e jättelätt o hitta, men lite svårt o förklara :)
Sally: jag förstår hur du menar. Man vill ju nu o inte sen. Men samtidigt som du säger, en så lång väntan kanske inte en månad eller så spelar någon roll? Jag vet att vår paus var svår först för det va jobbigt o släppa allt, ville ju bara åka igen. Men när jag väl lugnade ner mig kunde jag njuta av o ha några månader där livet inte gick i två veckors cyklar.. Har ni någon ide om ni ska prova ngt annat eller fortsätta med insemineringarna?
Jenniekk: det vore som om jag skrivit det du skrev. Är precis likadan. Vår paus hjälpte mig massor i just det du beskriver. Nu känner jag mig mkt mer avslappnad gällande försöken. Har du också kommit dit? Kram
Jenniekk: så trodde jag att jag med skulle bli.. Men jag e superlugn nu med. Vet dock inte om det kommer hålla i sig :p jag känner att jag måste våga hoppas och tro att det ska gå. Men visst är det motigt som fan ibland..
Vivantar: det låter onekligen lovande! Håller alla mina tummar!
Vivantar: hur går det? Hur går det för er andra?
Sally: vad spännande! Är det er tur i sverige nudå? Skönt ju :) vad e det för hormoner oså?
Vivantar: grattis!!! Va det första försöket? :)
Binaaa: måste vara en underbar känsla! :) linnea: lycka till! :)