Vi som ska börja inseminera 2012
Tyra: hur många dagar har du till bim? Här e vi mitt i. En vecka sen insem o en vecka kvar. När ska du testa?
Tyra: hur många dagar har du till bim? Här e vi mitt i. En vecka sen insem o en vecka kvar. När ska du testa?
Tyra: känner mig precis som vanligt. Har ont i brösten men det får jag alltid en vecka innan mens typ :p men tror ägget brukar fästa runt 7 dagar efter om det fäster så det e förtidigt för mig o ha några symptom.. Känner mig dock väldigt hoppfull. Håller tummarna för er!
Längtan: tack vännen! Linnea: hur har det gått?
Sally: vad spännande!! Håller alla mina tummar.. Och tårna med :D
Linnea: har hört andra som också haft lite molvärk o kännt sig lite ömma. Hoppas de känns bättre snart. Här är det 9 dagar sen insem o 5 dagar till bim. Igår fick ja molvärk som kommer o går o består idag :) har haft fruktansvärda värmevallningar idag, så hoppas det är bra tecken :) molvärk tillofrån brukar ja ha veckan innan mens, men vi får se. Hoppet lever :) vet inte hur jag ska våga testa dock, kommer bli såååå besviken om det är neg..
Sally: vad härligt!! Fortsätter hålla mina tummar då :p nä ska jag testa innan så gör jag det nog på fredag. På bim -1. Innan har jag testat på bim -3 o bim -2 men nu ska jag hålla mi till minst fredag..
Jenniekk: mina har varit som dina. De spricker mellan 18-25 har jag hört. Det e bog individuellt. Mina brukar vara runt 20. :)
Säger som jenniekk: maila lars. Låter väldigt litet, men kanske bara blivit ett litet misstag :)
Sally: spännande! :) hoppas verkligen för er :) jadu.. Hataaaar denna väntan. Jag tycker första veckan brukar gå bra för då vet jag logiskt sett att inte mycket kan ha hänt därinne ;) men nu e jag ju i sista dagarna fasen o den tycker jag e värst. Tiden segar sig fram. Man kastas mellan o känna hopp o samtidigt försöka ställa sig in på att det kan bli neg. Har inga bra tips för o fördriva tiden tyvärr. Har varit mer avslappnad denna cykel, men nu e jag nog mer hysterisk än någonsin innan. :p
Sally: eller hur! Gud vad mkt jag lärt mig som jag inte visste att jag hade behov av o veta.. Det e testdagar o flytningar o gud vet allt.. Haha. Men jag tror ändå det bästa tipset e o försöka leva som vanligt o slappna av.. Lättare sagt än gjort dock ;)