• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Vivantarpadig: STORT GRATTIS! Så himla kul att läsa!! 
    vivantarpadig skrev 2012-08-16 20:58:08 följande:
    I morse togs CB testet och efter 2 min stod det GRAVID 1-2 v !!!!! Det betyder att jag går in i v. 4 i morgon. Helt otroligt, kan inte fatta det riktigt. Tror jinte jag kommer fatta det förrän magen börjar växa. Fast oron jagar mina tankar. Jag är sååå rädd att något ska hända. Måste njuta llite av att jag faktiskt är gravid. 

Är det någon som vet när man ska ringa MVC och när första besöket brukar vara?

Lycka till Sally, håller tummarna för lyckat besök i Sverige! 
    Jag ringde MVC när jag fick reda på att jag var gravid och var på mitt första ultraljud nu förra veckan. Det var vecka 11. Det var först då vi kunde riktigt fatta! {#emotions_dlg.flower} Lycka till nu och försök att inte oroa dig för mycket (jag vet att det är svårt) Glad för er skull!

• Binaaa
    baby Pyk skrev 2012-09-24 14:53:48 följande:
    Idag plussade jag!! Efter två och ett halvt års kämpande, säkert tio pergotime kurer, två inseminationer och en himla massa tårar.. Nu ber jag till högre makter att vi får behålla det❤
    GRATTIS!!!!!  Gravid 
  • Binaaa
    jenniekk skrev 2012-12-02 06:46:27 följande:
    Tjejer!!! Tror inte det är sant... Men har precis tagit ett positivt graviditetstest!!!
    UNDERBART!! Stort grattis! Superduperglad för din skull! Tomte
  • Binaaa
    Sally Cinnamon skrev 2013-02-06 19:38:46 följande:
    Åh hej gamla kompisar! Det går äntligen bra, har gjort ivf och plussat bara för en vecka sen!!! Är helt överlycklig och jättenervös att den lilla inte ska stanna kvar. Lång tid kvar innan det är någorlunda safe. Hur går det för er? <3
    GRATTIS vad underbart!  Solig
  • Binaaa
    Sally Cinnamon skrev 2013-02-06 23:33:31 följande:
    Tack, ni är så söta. Går det bra med jäsningen av era små?
    Det går bara bra, hon är beräknad till den 12e mars så det är några veckor kvar. Var på http://www.babyscanning.dk och fick se henne i 3d och HD-live kring jul, den kliniken kan jag varmt rekommendera Solig Lycka till med magen! Gravid
  • Binaaa

Ja det ska bli en flicka :)

Känner verkligen igen mig i det du berättar, man sprang på toa stup i kvarten för att se att där inte var blod och kunde inte riktigt njuta även om man såklart var överlycklig! 2a trimestern kändes bättre! Glad

• Binaaa
    Sally Cinnamon skrev 2013-08-14 16:06:48 följande:

Väntar en kille, v 33 nu :D Så himla glad för detta. Hur har det gått för dig?
    Ååå vad glad jag blir av att läsa era kommentarer!! Vi fick också en fin liten flicka i Mars, snart 6 månader gammal, Jesus vad tiden springer iväg nu. Jag är så otroligt tacksam! Varje dag känns som en dröm. Tänk att detta kunde jag då aldrig tro för 2 år sedan när jag satt i tvättstugan och storgrät. Grattis allihopa och NJUT! Hjärta
  • Binaaa

vad roligt att denna tråden fick liv igen! :) Vår lilla flicka fyllde nyss 2 år, och samma dag fick jag reda på att jag var gravid!! på första försöket! Trodde knappt mina ögon. Är i v 11 nu :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012