• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

sockerpian skrev 2012-04-11 12:40:50 följande:
    Nej va ledsen jag blir Live your dreams...måste kännas riktigt tungt nu =(

Ska ni åka ner igen nästa månad?

Det kommer gå så småningom!

HjärtaBamsekramarHjärta

Binaa: hur går det för dig?
    Jag har haft lite mensverk både idag och igår.... Men ingen mens än.
  • Binaaa

Har bim idag. Trodde faktiskt att jag skulle få mensen inatt då den nästan alltid kommer på natten och jag hade mensvärk hela dagen igår. Men i morse när jag vaknade var värken borta. Stickan visar negativ. Känner på mig att den kommer komma, den har ju varit märklig sedan jag opererades Obestämd

• Binaaa

Jag fick possitivt ältest den 29e- men inseminerades morgonen den 30e. jag vet inte hur man räknar då men enligt iPeriod så ska jag ha mens den 12e om jag inte är gravid.

• Binaaa

Men känns som att den kommer när som helst. Nu har jag mensvärk igen..

• Binaaa
    Längtan 30 skrev 2012-04-13 09:01:55 följande:
    hur har d gått binaaa? har tänkt en massa på dig å hållt tummarna att tanten uteblir för en lång tid, hoppas den inte kom igår. {#emotions_dlg.flower}

usch ja (vi) e grymt frestade att tjuvstarta, fick positivt på ÄL-staven för en timme sen men d hade gått mer än 5min när ja kollade den så vågar inte lita på att den verkligen va positiv, testar nog en lr två gånger t senare..
    Fortfarande ingen mens och negativt på stickan. Det borde väl visat nu om jag vore gravid......? Och den här mensvärken som kommit och gått i 3 dagar?

Lycka till med testandet!:)  {#emotions_dlg.flower} 
  • Binaaa
    Längtan 30 skrev 2012-04-13 23:11:48 följande:
    njae, vet inte faktiskt. för min del visade d inte positivt förrän långt efter bim. å andra sidan trodde ja att ja inte kunde bli gravid så tolkade värken ja hade som äl- å menskänningar. min värk kom å gick oxå, lite som växtvärk skulle man kunna säga. :)

här va d JÄTTEPOSITIVT äl-test ikväll, ömmande äggstockar å tydliga äl-trådar. skojade lite m sambon om att ja nog skulle kunna anv dom i en slangbella  förvånad dock att ja har äl på cd 13, men d bör ju betyda att cykeln kommer va kortare denna gången oxå. spännande, då kan d bli tidigare i maj än räknat om vi har tur

fortsätter hålla tummarna att tanten inte kommer å att du snart får ett fint plus ist binaaa Solig 
    Blev peppad av ditt svar! Solig  När jag ska få mens börjar jag alltid blöda några minuter efter mensvärken kommit. Det är det som är så konstigt med denna långdragna värken.... Jag vill ju veta NUUU!!! Skrattande

Då börjar det närma er för er, så spännande detta är!!
  • Binaaa
    jenniekk skrev 2012-04-14 13:03:51 följande:
    Binaaa: Hur går det? Mensvärk eller har den försvunnit? Testat något mer? Glad
    LiveYourDreams skrev 2012-04-14 17:23:10 följande:
    Binaa: hur går det? Jenniekk: när ungefär är det dags för er igen?
    Fortfarande ingen mens i sikte här. Men inget plus på stickan heller när jag testade i morse.. Ska fortsätta testa och hoppas på att mensen håller sig borta i 9 månader till, hihi Oskyldig
  • Binaaa
    Äppelblad skrev 2012-04-19 08:25:01 följande:
    Jag är gravid!!!

Efter tredje inseminationen, tredje gången gillt!
    Stort grattis! Glad för er skull! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012