• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Längtan 30 skrev 2012-06-22 10:14:32 följande:
    Trevlig midsommar alla härliga tjejer!! Kram Hjärta
    Glad midsommar!! {#emotions_dlg.flower}
  • Binaaa

Har ni varit med om att det sticks i livmodern? Typ sådär som det känns när en arm eller ett ben sover. Känns jätte obehagligt. Obestämd Har inte så höga förhoppningar denna gången alls eftersom den nya donatorns kvalité inte var så bra. Pratade om heminsemation så det gjorde vi båda dagarna efter Stork. Nu ska vi ta lite semester och åka på en resa som jag vann på en ellos-tävling :) Ska bli skönt att ha något annat att tänka på för en stund. Lycka till här inne nu!!  {#emotions_dlg.flower}

• Binaaa
    Duvan skrev 2012-06-29 23:00:55 följande:
    Hur går det för dig Binaaa? Det närmar sig väl testdag?
    spännande, håller tummarna för ett plusHjärta
    Va gulligt att du tänker på mig. Jag har testtag på tisdag men det känns verkligen som att mensen kommer innan dess, nu när som helst. Skit o mög! :(
  • Binaaa

2 dagar för tidigt. Ser ni de ljusa strecket?? Jag tror inte mina ögon!

• Binaaa

Tack! Jag har inte fattat det ännu tror jag! Skrattar och gråter om vartannat! Efter 2,5år av negativa tester är detta helt ofattbart! {#emotions_dlg.flower} 

• Binaaa
    vårturnu skrev 2012-07-01 21:28:10 följande:
    Grattis Binaaa! Hade du några tecken på att det skulle lyckas innan du gjorde testet?
    Tack så mycket allihop! Nä inte mer än "stickningar" i livmodern, sen fick jag mensverk för några dagar sedan så ja va nästan bergis på att mensen skulle komma. Hann till och med att boka en tid hos Stork för IVF-snack . 
    baby Pyk skrev 2012-07-01 21:51:31 följande:
    Stooort grattis! Vilken lycka! Hur många inseminationer har ni gått igenom?
    Detta var vår 4e insemination. Bytte donator denna gången men de sa att det vanligtvis inte brukade inseminera med så "dålig" kvalite som han hade. 2 dagar efter gjorde vi heminsemination med sambons spermier som inte heller är så många. Men något av det lyckades ju uppenbarligen! Solig  
  • Binaaa

Tack så jätte mycket! Håller tummarna att det blir många fina plus i den här tråden!! {#emotions_dlg.flower} Jag fortsätter följa er!! 

• Binaaa

Minaz- Jätte tråkigt att läsa, blir ledsen för din skull :( Hoppas det löser sig till det bästaHjärta

• Binaaa

Åå va tråkigt Dreamz01. Jäkla mens! *styrkekramar*

Sally Cinnamon jag håller tummar och tår! När var det du skulle ha din mens? Jag var oxå ÖVERTYGAD om att min mens skulle komma, så det finns massa hopp så länge den håller sig borta!! Glad

• Binaaa
    LiveYourDreams skrev 2012-07-29 18:17:36 följande:
    Någon som testat bisolvonmetoden? Fungerar på o testa denna cykel..
    Jag testade bisolvonmetoden, funkade inte på mig. Men månaden jag blev gravid testade jag bidrottninggelé. Dock är det ju svårt att säga om det var det som gjorde susen. Lycka till, håller tummarna för er alla!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012