Vi som ska börja inseminera 2012
Mensen kom inatt..... Bläää, värsta dagen på månaden!! Hittat en klinik i Riga som vi mailat ang ivf med öppen donator...
Hur går det för er andra som har testdag snart? Håller tummarna för er!
Mensen kom inatt..... Bläää, värsta dagen på månaden!! Hittat en klinik i Riga som vi mailat ang ivf med öppen donator...
Hur går det för er andra som har testdag snart? Håller tummarna för er!
Ni som använder hormorner och liknande inför insemination? Vad är det för några och hur får ni utskrivet dom? Jag försökte prata med Stork om det men dom bytte samtalsämne och ville knappt prata om det.
Men varje gång det är dax för insemination så frågar dom om man tagit hormoner eller inte.. har mailat en massa med dom idag. Vi vet verkligen inte hur vi ska göra nu!! :(
AAAAAH!!! MIN KILLE HAR FÅTT SPERMIER!!!!!
Han lämnade prov hos Rmc för 2 veckor sedan. Fick svaret idag om att de var spermier. Förut var det helt tomt, vi misstänkte att det alltid varit så. Men nu vet vi att det var pga medicinen. Kollade i vårt eget microskop, och jo minsann! Där var fullt av små söta simmare! Rmc vill att han ska lämna ett prov till, och sa att vi nu ska försöka på egen hand. Vi har inte berättat för dom att vi insiminerat oss i Danmark. Så nu är det bara att köra på! Har ju min äl-vecka :) Vi har ju aldrig haft en chans förut.