Vi som väntar smått i September 2012
Jag går och rapar konstant vilket tom har lett till dålig andedräkt kvällstid :S Blä
Jag går och rapar konstant vilket tom har lett till dålig andedräkt kvällstid :S Blä
N1987: beklagar nått så enormt! Det är ju inget man önskar sin värsta fiende :( fy fan! Hoppas det tar sig fort igen och att du har någon närstående som kan krama om dig!
Jag går in i v 10 (9+) enligt BM skiter i va vul sa för BM vill ändå inte gå på det, de går på sista mensen till man gjort ul i v 12
Jag vet vilken dag jag hade ägglossning då jag var stimulerad och dessutom tog en ägglosskings spruta och insem den 12 dec. Som barnmorskan sa så lever "normala" spermier i tre dagar så antingen tig den nästan 10 dagar (vilket det kan i extrema fall) för ägget art fästa eller så är den bara lite mindre, kanske en liten tjej som många säger att det är när man blir tillbakaflyttad.
Men man blir lite nervös med alla som får mf att det ska hända en själv när jag vet att den var lite mindre. Men jag har ju iaf sett ett hjärta slå vilket lugnar mig lite iaf, har inte så mkt symtom heller som i början men det brukar väl också normalt avstanna lite. Usch fy och blä och även lycka, mys och tårar :)
Usch nu har jag fått tillbaka lite symtom, sträckningar i livmodern men framförallt sura uppstötningar, Blä skit jobbigt. Fick be mannen köra förbi affären när han kör hem och köpa lite samarin till stackars lilla mig :(
Jag köpte nya bhar för ett par dagar sen hade gått från DD till F inte konstigt att de känns tunga när jag inte har någon support på mig :/ nu får det räcka tycker jag :)
Usch är så deppig ikväll, nedrans underbara hormoner :/ bara gråter och känner mig allmänt nere :( Började av en sorglig film...att man aldrig lär sig att hålla sig borta från dem?! Få väl ta mitt snyftande å gå å sova när denna filmen är slut.
Oj nu fick jag lite molvärk igen, det var många veckor sen :S hehe kanske något att vara glad åt då att lill*n bygger ut :)
Jag med starstruck har alltid haft lite finnar men nu är det acne och mer och även på ryggen och det har jag inte haft sen typ 7:an
Stora tuttar och finnar, undra hur många som redan vet att vi ska ha smått ;)
Haha ja man blir en osäker finnig flottig fjortis igen härligt värre eller inte! Nja vi eller rättare sagt jag har inte heller kunnat hålla det hemligt för vissa kompisar många vet ju om våran resa med insem osv men föräldrar o så har vi inte sagt något rakt ut till än men de visste ju när vi åkte iväg sist på insem så de kan ju räkna ut att vi vet om det blev något eller ej men dem vågar väl inte fråga denna gången helt enkelt
Jag sover också oroligt men mest pga att jag börjat drömma hela tiden