Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Jag är så jävla hungrig! Har inskrivning om en halvtimme och skulle ta fastande prover..... Hur ska detta gå?

• Smurfan87

Jag dricker frigges ingefärste varje morgon och det bästa är att det inte smakar så mkt ingefära heller :) kiwi är med friskt och gott :)

• Smurfan87

Lägger dopplern emot blygbenet lite till vänster så hittade jag. Flyttar man lite till hör man ett större kärl i ljumsken då är du för långt. Men som sagt i v 10 kan den fortfarande ligga under blygbenet

• Smurfan87

Vi släpper nyheten på söndag då får föräldrar osv veta och sen kan ju lika gärna resten av världen veta det för dem lär väl berätta vidare glatt :) är då 12+2 så det känns ju rätt ok

• Smurfan87

Min lilla bebis blev till den 12 dec kl 11.20 då vi inseminerades i Linköping :) tyckte det var en kul grej att skriva upp :P

• Smurfan87

Lilleplutt då är det din egen puls du hör kolla genom att samtidigt som du lyssnar kolla om det slår samtidigt i din handled eller hals. Bebisens puls slår typ dubbelt så fort :)

• Smurfan87

Tror inte jag skulle få moderskaps intyget förrän rul eller om det tom var v 25. En evighet tills dess.

• Smurfan87

Kommer känna en enorm lättnad. Vi ska berätta ikväll ha lurat hit familjen på fika och sagt att jag hittat ett par bortglömda julklappar :)

• Smurfan87

Vi berättade igår kväll för familjerna. Dem visste typ tydligen redan så det var ju inge kul hehe men tröjorna i stl 68 som dem fick tog de glatt med sig hem så de kunde visa för dem andra syskonen osv

• Smurfan87

Försök vara nykissad när du kör med AS och nere mot blygbenet vinklad innåt. Min bebis låter som ett ånglok ungefär :) och ha tålamod brukar tar rätt lång tid innan jag hittar den och det handlar verkligen om på centimetern :) hoppas det hjälper

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012