Vi som väntar smått i September 2012
Jag är så jävla hungrig! Har inskrivning om en halvtimme och skulle ta fastande prover..... Hur ska detta gå?
Jag är så jävla hungrig! Har inskrivning om en halvtimme och skulle ta fastande prover..... Hur ska detta gå?
Jag dricker frigges ingefärste varje morgon och det bästa är att det inte smakar så mkt ingefära heller :) kiwi är med friskt och gott :)
Lägger dopplern emot blygbenet lite till vänster så hittade jag. Flyttar man lite till hör man ett större kärl i ljumsken då är du för långt. Men som sagt i v 10 kan den fortfarande ligga under blygbenet
Vi släpper nyheten på söndag då får föräldrar osv veta och sen kan ju lika gärna resten av världen veta det för dem lär väl berätta vidare glatt :) är då 12+2 så det känns ju rätt ok
Min lilla bebis blev till den 12 dec kl 11.20 då vi inseminerades i Linköping :) tyckte det var en kul grej att skriva upp :P
Lilleplutt då är det din egen puls du hör kolla genom att samtidigt som du lyssnar kolla om det slår samtidigt i din handled eller hals. Bebisens puls slår typ dubbelt så fort :)
Tror inte jag skulle få moderskaps intyget förrän rul eller om det tom var v 25. En evighet tills dess.
Kommer känna en enorm lättnad. Vi ska berätta ikväll ha lurat hit familjen på fika och sagt att jag hittat ett par bortglömda julklappar :)
Vi berättade igår kväll för familjerna. Dem visste typ tydligen redan så det var ju inge kul hehe men tröjorna i stl 68 som dem fick tog de glatt med sig hem så de kunde visa för dem andra syskonen osv
Försök vara nykissad när du kör med AS och nere mot blygbenet vinklad innåt. Min bebis låter som ett ånglok ungefär :) och ha tålamod brukar tar rätt lång tid innan jag hittar den och det handlar verkligen om på centimetern :) hoppas det hjälper