Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Men det kan inte vara så att den är tillverkad 2006 och sen inte såld i butik förrän 2010? Vissa stolar säljs ju fortfarande fastän de inte tillverkas längre, bara en tanke innan en vänskap förstörs i onödan :S

• Smurfan87

Usch har haft lite kramp i den ena vaden nu i någon månad någongång varje natt. Men i natt var det säkert tio gånger. Helt mör i muskeln. Idag ska jag klunka en massa vatten!!!

Är det någon annan som får som ett hugg i magen när man vänder sig om i sängen på natten? Och det är typ vid naveln, börjat oroa mig att jag typ klämmer bäbisen eller nått knasigt :P

• Smurfan87

Hehe har precis börjat måla mina naglar med. Har inte velat måla dem sen jag blev gravid men nu har jag börjar släppa på alla de där nojjiga grejerna. Så nu målas naglarna för fullt och i midsomras så åt jag även lite varmrökt lax hehe kunde inte låta bli :P

• Smurfan87

Trygghansa är den som ska vara bäst och visst den kostar men man får mer för det om olyckan skulle vara framme. Här ingår en hel del medfödda sjukdomar som många andra bolag inte har. Det är bra att ha en riktig försäkring innan bebisen är född som sen går över till en riktig barnförsäkring, då får man inga glapp och mer hjälp ifa. Och den gäller från v 22 :)

• Smurfan87

Ja det är många som reagerat på att jag redan köpt i stort sett allt. Men jag svarar dem att det är för att sprida ut kostnaderna lite så inte allt kommer i augusti och att inte min sambo ska behöva ut och köpa allt de två dagarna man ligger på BB utan att han också ska ta det lugnt. Och det är ju inte så att det gör mindre ont om det mot all förmodan skulle gå fel, då spelar det nog ingen roll om man har handlat allt eller inget..... Och sen är det precis som Lis säger väldigt roligt :)

• Smurfan87

Ja det är nog min största anledning. Min mamma fick både mig och min bror tidigt. Jag höll på å bli en månad tidig men blev två veckor och min bror höll på å bli två månader tidigt men blev en så ärver jag det så vill man vara ute i tid. Har till och med större delen av väskan packad. Bara lite små grejer kvar som man använder oftare eller dagligen kvar men de står på en lapp som ligger på väskan. Vill inte stå där och det blir akut och jag har inget, usch vore en mardröm hehe gillar att ha koll på det jag kan påverka iaf :)

• Smurfan87

Kom precis hem från BM jag med med ok stämpel
    V 31+6
    Hb 111
    Blodtryck 105/60
    SF 31
    Socker 6,7 mkt bättre än förra 8,3
    Vikt 77 (+13 kg)
    Huvudet nedåt med fortfarande något ruckbart, hade en ny BM då den andra hade semester, jätte trevlig och visade hur jag själv kunde känna huvudet :)

• Smurfan87

Ni känner ingen som har en såndär bilstol som man har till prematurbarn där de ligger ner, ser ut som en liggdel till vagnen. Kolla med babyproffsen om ni kan hyra en så kanske? Då är det ju inte lika noga med stoppen. Vet att precis nyfödda inte får sitta i en stol mer än 40 min eller nått men eran är ju då troligtvis ett par veckor och kanske inte lika känslig :/

• Smurfan87

Förlåt att jag helt byter ämne men jag blev lite knäckt (kanske inte rätt ord men jag hittar inte det jag letar efter) igår kväll. Ju har haft skit väder heeeela sommaren och nu denna veckan ska det verkligen bli sommar. Ja vad händer då, jo min slempropp går så då får jag ju inte bada..... Jag säger bara suck!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012