Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Fast än så länge är den väldigt skyddad där inne. Är nog ingen fara nu i början. Är man van vid att träna så är det bra att fortsätta med det tills iaf v 20 kanske inte innebandy så länge men några veckor till är nog absolut inget problem :)

• Smurfan87

Färskt blod betyder inte heller MF ibland. Eftersom slemhinnorna är så sköra så kan man ibland kan blöda från dem tex efter sex. Jag lyckades med det iaf i förrgår. Man blir ju hispig men det slutade ganska snabb så jag andades ut :)

• Smurfan87

Becagranen:
    Jag har inte heller mkt symtom kvar. Men de säger ju att det ska komma och gå lite. Bara enormt känsliga och tunga bröst just nu. Jag tror att jag kanske slipper illamåendet då jag äter extra b 12 på grund av genetisk brist på det. Har läst någonstans att b12 kan minska det :) är idag eller imorgon 7+0

• Smurfan87

Fel dag att börja må illa på! Redovisning i skolan och min tur härnäst.... Lunchen står mig upp i halsen :(

• Smurfan87

Vul imorgon längtar så, kanske känns mer verkligt då. På tal om dofter som äcklar en, när man går in på toaletter direkt efter att någon annan kissat det är absolut värst just nu och så känner jag spy doft vart jag än går! Blä!

• Smurfan87

Jag äter b12 och jag mår inte illa mer än av pissdoft och det är ju inte ofta jag utsätts för det (klarar min egen) :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012