Vi som väntar smått i September 2012
Jag kan inte heller ha mina jeans knäppta när jag sitter och all julmat har väl inte gjort set hela bättre. Har räknat ut att vi blir en till den 1 september :D
Jag kan inte heller ha mina jeans knäppta när jag sitter och all julmat har väl inte gjort set hela bättre. Har räknat ut att vi blir en till den 1 september :D
Löjliga familjen: kan vara en nid-blödning om det inte ökar och blir liknade med mens. När ska du ha din men kan vara genombrottsblödning med ungefär när man skulle haft den. Ring gyn annars om du är orolig och det är klart du är :(
Men precis som någon annan sa blir testen starkare så är det säkert nid blödning. Jag fick det förra torsdagen. Min värld gick under, trodde det var mens men det var så lite att jag kunde ha samma binda hela dagen och likadant nästa tre dagar. Efter det tog jag ett test som visade att jag var gravid :)
Ja men det beror nog på den svullna magen och att man mår lite illa
Så bra! :)
Grattis! Lillyrose :)
Jag skulle nog behöva ett gaslarm här hemma. Har alltid varit uppblåst men det här är ju löjligt! Har mollvärk och hungrig/illamående. Är det fler än jag som har väldiga problem att vakna till på morgonen?
Jag fick 75 % :)
Ta med dig alkoholfritt vin och byt ut ;) du kan också dricka vatten i vinglaset när det är lite mörkt ingen som ser skillnad. Gjorde jag förra helgen :D
Jag är också skakis :S varit det nästan sen plusset
:( tråkigt