Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Alla andra har svarat väldigt bra på allt jag lägger bara till:
    Det är normalt att få sammandragningar efter sex med orgasm. Har man en "normal" graviditet utan blödningar osv är det ingen fara men har man haft lite komplikationer så ska man undvika det. Har sett att det hjälper om din sambo masserar nedre delen av ryggen när detta händer, precis som man sett att de gör på förlossningen :) själv har jag inte haft sex på ett par veckor för sambon har jobbat kväll/natt så vi har bara mött varandra i dörren :( tråkigt! Så ikväll så får det bli mys ;) undra hur det blir för mig då? Hihi

• Smurfan87

Vili: vad har du hittat för någon försäkring som gäller från v 10? Jag hittar bara som häller från v 26????

• Smurfan87

Usch jag vet hur du känner dig har haft känningar i en månad nästan. Men som tur är bara när jag burit tungt, ansträngt mig mycket eller stått upp större delen av dagen så jag kan ju iaf oftast försöka i undvika det :/

• Smurfan87

Fick låna alla jeans av en vän idag och ja det är helt underbart med jeans som passar och inget som trycker?

• Smurfan87

AjajAJ ont i mina öron. Hopplöst när man bara lite snällt vill lyssna på bebisen hjärta, tacksamheten betalad med en massa sparkar och de HÖRS kan jag lova haha men kul å veta att den lever rulle där inne :D
    Btw så har hela min livmoder eller iaf bebisen flyttat på dig den har alltid legat till vänster och har nästan fått gräva i ljumsken för att höra hjärtat men nu kan jag lyssna mitt på och där hörs inte längre min egen puls alls, vilket den gjorde innan. Funderade över detta på ultraljudet då hon bara var mitt på magen med apparaten :) har alltså fått mitt svar hehe söta lilla unge! :)

• Smurfan87

Jag hörde med angelsoundet i v 10 har det visat sig i efterhand när jag blev flyttad :)

• Smurfan87

Vi som har fått UL så här tidigt har antingen haft någon komplikation, gjort det privat eller möjligtvis som jag gjort kub testet :)

• Smurfan87

Jag blir också värre med tiden, svårare att ära och inte för att tala om att borsta tänderna på morgonen! Verkligen det värsta som finns just nu, klöks, spyr och borstar om vart annat. Känner sig sååååå fräsch.....

• Smurfan87

Åååååhhh jag är så glad en av mina närmaste vänner kom hem och berättade att hon ska ha barn i början av november! Blir så jävla lycklig! :D underbar dag och sen är det vår på riktigt med!

Ps jag har också fått hårigare mage :/

Usch orkar inte börja tänka på vagn det är ju nästan ett halvår kvar.....

• Smurfan87

Happ då var man fet tydligen.... Jag tycker inte det syns så mycket men jag skulle testa alla mina arbetsbyxor precis eftersom jag ska på praktik nu i en och en halv vecka. Kunde inte knäppa ett enda par! Saknades nog fem cm och då var ett par av dessa stora i höstas!? Blir att ta fram symaskinen nu och syom lite. Köpte en sån där maggrej på Ullared i höstas i fall att och det var tur. Får nog shoppa lite hängselbyxor i morgon med kanske som alla tjocka gubbar har ;)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012