Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Jag började känna någon gång per dag när jag gick in i v 18 och nu 17+6 känner jag mer och mer, den var verkligen över en natt som sparkarna kom :) nu är det framför tv på kvällen som plutt*n kör igång fotbollsmatchen och varje
    Kväll är det fler bollträffar hehe

• Smurfan87

Hehe jag började också tänka på hur mkt bilder det kommer bli framöver men tänk sen när vi väl nått september och det blir en massa så bebis bilder här! :) längtar!

• Smurfan87

Nelliepop: du får planera in en massa roliga grejer med kompisar eller familj just då, då går tiden mycket fortare. Kanske en kompis som bor en bit bort kan komma och hälsa på? :)

• Smurfan87

Den tjejen som inte fick ersättning på sin dotter hade bara en gruppförsäkring vilken inte täcker lika mycket och du kan dessutom inte som privatperson överklaga ett beslut. Ang trygg hansa har de dem säkert de senaste tio åren varit den absolut bästa barnförsäkringen :) hur det är med grav försäkring vet jag inte. Men jag tog dem eftersom att det blir smidigast övergång sen när barnet är fött och att jag själv är helförsäkring i just trygg hansa. Känns som att man får bättre service och tryggare att ha samma som barnet :)

• Smurfan87

Min blåsa är likadan skit irriterande att vara jätte kissig och sen kommer det typ inget. Har kissat på provsticka men jag tyckte att som jag tydde den att jag inte hade infektion iaf :/

• Smurfan87

Wiiieee fick precis reda på att min kusin ska ha barn i oktober! Blir en väldigt speciell jul i år

• Smurfan87

Samma här. Ibland är den lill? vi naveln och ibland vid blygbenet :) är det fler än jag som kan höra jättestarka hjärtslag (inget svischande utan riktigt bultande) och ibland hittar man även svagare på andra ställen, misstänker att den är navelsträngen jag hör när det är svagt lr? :) mysigt att ligga å lyssna. Har inte heller känt av lill?ns sparkar på någon vecka men jag hör ju att den sparkar med dopplern. Saknar den mysiga känslan av kontakt :) men lär väl ångra detta när man får sparkar i mellangärdet senare och dryck mm vara flyger över bordet haha

• Smurfan87

Nu har vi varit och sett våran lilla plutt på UL :) 15 cm och helt perfekt! Ska firas med att köpa en baby mössa som jag spanat in i ett par veckor.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012