Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Jo så hade vi det med men i går blev det dubbla omgångar så lusten fanns där nu iaf. Ja jag hade för ont innan och visst rädslan för att förstöra nått fanns där med.

Hem och förför du! :D
    Vissa säger att det gör ungen skada utan istället nytta för det bidrar till mer rörelse på blodet där nere :)

• Smurfan87

Men de nya rönen om tatueringar över lag är ju att färgen kan vara cancer framkallande. Du får ju in bläck i kroppen med. Jag hade nog inte tatuerat mig. Skulle aldrig kunna förlåta mig själv om något hände. Men visst jag är ju super nojig och man kan ju typ få cancer av allt så. Är den pytte liten så visst. Men man har mycket högre chans att få infektion när man är gravid med. Kroppen har ju sänkt immunförsvaret rätt mycket för att inte stöta ifrån sig bebisen.

• Smurfan87

är så arg på både min privata gyn-mottagning och dem i Linköping....båda har stängt till den 9/1 så jag kan inte ringa och boka någon tid :( vill ju på tidigt ultraljud NU! 
    vill se om det lilla lilla hjärtat slår :)  

• Smurfan87

Läste i libeos App att i v 6 är livmodern lika stor som en clementin så det kanske är den du känner iaf

• Smurfan87

Jag är också jätte förkyld men vad jag hittat så ska det inte påverka. Bara om du får feber över 38-39 grader. Kan bli fel i utvecklingen då precis som när man badar för varmt. Då får man använda paracetamol tabletter typ Alvedon vid feber annars ska man undvika sånt i största mån :)

• Smurfan87

Edd: Vet hur du känner dig är 5+2 och det känns som fruktansvärd mensvärk hela tiden! Växer som sjutton :D

Angelin: ja är du som tex ja 5+2 så är jag i v 6

• Smurfan87

Sexhundra: jag bor i Kalmar län

Saralisa: man säger att man är har påbörjat v 5 när du är 4+ :D

• Smurfan87

Är det inte så att man måste passerat v10 för att få och framförallt ha någon "nytta" av försäkringen så att säga

• Smurfan87

Längtan: det jan bara vara en nid-blödning eller genombrottsblödning. När har du BIM?

• Smurfan87

Jag bor i närheten av Kalmar och jag kan tänka mig att de gör det på Kalmar privata Gyn mottagning ring och kolla men de öppnar inte fören på måndag men Magnus som jobbar där är jättebra :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012