Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi som väntar smått i September 2012

FrökenPeura: känner precis likadant. Vi har två killar och har fått flera kommentarer om att den här bebisen "bara måste vara en flicka". Vi vill bara ha en frisk bebis med oss hem. Min svägerska förlorade sin bebis i v 38 så då känns det här med kön ännu mer oviktigt...

• JePaLuLi

Ja för oss är det tredje och jag undrar lite över hur min familj ska ta det. Makens familj blev glada i alla fall.
    Men oavsett så är det ju fantastiskt med en bebis och har folk åsikter kan de hålla dem för sig själva.

• JePaLuLi

FrökenPeura: Haha klockrent. Tror dock att du får en flicka nu, fyra barn av samma kön är väldigt ovanligt.

• JePaLuLi

Vår kallas för hoppsan, just för att det är en liten hoppsan :)
    Här får man inte reda på könet :(
    Har fått det med de andra två... Men vi ska göra 3D/4D ul sen så då får vi reda på det.

• JePaLuLi
    FrökenPeura skrev 2012-02-29 14:32:51 följande:
    Åh vill med hämta ut mina gratis paket men väntar till vi flyttat så är det mindre prylar! :)

Vi kommer kolla! Här berättar dem om dem kan se på sista rul! Men vi kommer ändå att göra ett privat 3D / 4D för att syskonen ska få va med! Det får dem inte på dem vanliga!

Ja vi har gjort 3D/4D ul med killarna så det är självklart att vi gör det även nu,. Dock fick vi då reda på vad det var för kön redan vid rUl.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

Jag har också cravings, men de varierar
    Vaknade igår natt och bara var tvungen att ha en apelsin!
    Måste också äta precis det jag är sugen på, och här lagar mannen maten. Haha :)

• JePaLuLi

Jag gjorde kub igår. Trodde jag var i v 12, men ar tydligen i v 13 :)
    Mår också illa och har fått en hemsk metallsmak i munnen...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012