Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi som väntar smått i September 2012

Haha tack!
    Skönt att man inte är ensam i alla fall :)

• JePaLuLi

Igår kväll låg min äldsta son på 4 år och pussade på och pratade med magen. Han fick en buff till svar

• JePaLuLi

Ja hela min text kom visst inte med :)
    Det blev lite för mycket för mina hormoner så tårarna började så klart rinna :)

Mysko att du är mindre nu, men var glad för det :) Det kommer nog tids nog! :)
    Beror väl på hur bebisen ligger också...

Härligt väder också. Kanske ska ta våffelkalas i trädgården :)

• JePaLuLi

Jättefin! Man behöver ju inte ha likadana ringa heller. Det viktigaste är ju vad de symboliserar och att ni trivs med dem :)

• JePaLuLi

Hehe, jo nån sorts samhörighet vill man ju ha. Jag bara tänkte om man inte kan enas. Ringar på det fingret vet man ju vad det betyder :)
    Jag har stenar i min, det är väl skillnaden på våra. Och maken har bara en ring, jag har två :)

• JePaLuLi

Jag gillar inte heller för mycket bling bling. Våra ringar är också i vitt guld, diskreta och jag har tre stenar för mina tre killar :) Fast snart får de symbolisera de tre barnen istället :)
    Min man friade till mig under första sonens förlossning, det var helt fantastiskt

• JePaLuLi

Jag har gjort 3D/4D ul med båda barnen och ska absolut göra det även den här gången. Inte speciellt för könets skull utan för att man verkligen får en ordentlig genomgång av bebisen. Dr Selbing i Linköping är världsledande när det gäller fosterdiagnostik. Han mäter flödet i navelsträngen, vattenmängd, och allt annat man ska kolla efter. Man får hela undersökningen på en CD också.
    Kostar typ 1600 har jag för mig.

• JePaLuLi

Men på tittut gör de inte samma undersökning av bebisen. De har fått massor med kritik för det.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012