Vi som väntar smått i September 2012
Haha tack!
Skönt att man inte är ensam i alla fall :)
Haha tack!
Skönt att man inte är ensam i alla fall :)
Igår kväll låg min äldsta son på 4 år och pussade på och pratade med magen. Han fick en buff till svar
Ja hela min text kom visst inte med :)
Det blev lite för mycket för mina hormoner så tårarna började så klart rinna :)
Mysko att du är mindre nu, men var glad för det :) Det kommer nog tids nog! :)
Beror väl på hur bebisen ligger också...
Härligt väder också. Kanske ska ta våffelkalas i trädgården :)
FijaLija: Jag röstar på ditt val :)
Jättefin! Man behöver ju inte ha likadana ringa heller. Det viktigaste är ju vad de symboliserar och att ni trivs med dem :)
Hehe, jo nån sorts samhörighet vill man ju ha. Jag bara tänkte om man inte kan enas. Ringar på det fingret vet man ju vad det betyder :)
Jag har stenar i min, det är väl skillnaden på våra. Och maken har bara en ring, jag har två :)
Jag gillar inte heller för mycket bling bling. Våra ringar är också i vitt guld, diskreta och jag har tre stenar för mina tre killar :) Fast snart får de symbolisera de tre barnen istället :)
Min man friade till mig under första sonens förlossning, det var helt fantastiskt
Idag fick mannen känna bebisen
Jag har gjort 3D/4D ul med båda barnen och ska absolut göra det även den här gången. Inte speciellt för könets skull utan för att man verkligen får en ordentlig genomgång av bebisen. Dr Selbing i Linköping är världsledande när det gäller fosterdiagnostik. Han mäter flödet i navelsträngen, vattenmängd, och allt annat man ska kolla efter. Man får hela undersökningen på en CD också.
Kostar typ 1600 har jag för mig.
Men på tittut gör de inte samma undersökning av bebisen. De har fått massor med kritik för det.