Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi som väntar smått i September 2012

Hej tjejer!
    Får jag hoppa in här?

Plussade häromdagen, helt ovetandes och oplanerat

Vi hade tänkt att börja försöka skaffa bebis i sommar, men så blev det tidigare istället

Enligt fl har jag bf 12/9.        

★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi
    Sanstr87 skrev 2012-01-13 11:34:52 följande:
    Har berättat för dom närmaste nu, blev lite chockade men ändå jätteglada, är ju mammaledig nu med min 5 månaders :)
    Vad roligt! Mellan våra grabbar är det precis 12 månader. Äldsta sonen hade på sig en body med texten "Jag ska bli storebror" på sig när vi berättade. Haha, de höll på att smälla av
  • JePaLuLi
    Vili skrev 2012-01-17 09:51:51 följande:
    Blöder mycket idag så nu är det på riktigt kört. Barnmorskan jag pratade med nu på morgonen menade dock att jag ändå måste gå på vul för att se så det verkligen är dött och att det stöts ut som det ska. Fruktansvärt tycker jag.
    Det behöver ju inte vara missfall hör jag henne säga..nej men varför blöder jag då som vid mens och har krampaktiga smärtor i magen. Suck.

Lycka till alla andra, kommer tänka på er i September när ni har fått era bebisar :)

Beklagar :(

Jag ska på vul imorgon och är supernervös...  
  • JePaLuLi
    smulan0 skrev 2012-01-17 14:55:57 följande:
    Fy vad trist med MF. Beklagar så mycket...

Jag är 5+3 och skulle ringa till MVC idag. Tänkte jag får väl tid i vecka 10 någon gång. Men jag fick tid imorgon!! Chockad! Någon annan som fått tid så tidigt?

Tredje barnet och inte så mycket symtom. Lite spänningar i brösten bara. Tror illamåendet kom lite senare i dom andra graviditeterna också och har aldrig spytt. Hoppas allt är väl!!

Oj. Vad roligt! Jag fick vänta några veckor till inskrivningen, men jag ska på vul imorgon. Hade X i somras så det är därför...
    Tänker att de inte kan se så mycket så tidigt, men de kan ju i alla fall se att det sitter där det ska.

Tredje barnet här med Hur gamla är dina?   
  • JePaLuLi

Samma i Norrköping, första ul v 12. Födde min första son i Eskilstuna och där fick vi vänta till rUl i v 18.

• JePaLuLi

Nelliepop: Ja från början, och sen hamnade jag där en sväng igen :)

Grattis splink!

• JePaLuLi

Att det ska vara så svårt att sova på nätterna!

Vi kommer också vänta med att berätta. Särskilt till barnen. De är så små än (3 och 4) och skulle ju inte klara av att vara tysta :) Längtar dock tills jag får berätta så de kan vara delaktiga framöver. Deras kompis fick nyss en lillebror så det är mycket tjat om en ny lillebror här också :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012