Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi som väntar smått i September 2012

Jag vet inte vad jag ska göra åt mitt humör... Blir irriterad för allt. Nån mer?

• JePaLuLi
    TheFamily skrev 2012-01-22 14:08:49 följande:
    Jepa: jag är likadan, känns hela tiden som om jag ska bita av huvudet på nån, särskilt sambon ;)

Ja det är ju han som får ta det värsta
    Skönt att man inte är ensam iaf! 
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

Det blir en flicka enligt den kinesiska kalendern :) Mår så annorlunda den här gången så då skulle jag gissa på en tjej, men så har jag fått för mig att maken bara kan göra pojkar :)
    Från vilken vecka kan man göra rödkåls testet?

• JePaLuLi

När jag blev gravid med första sonen hade jag gått från fast jobb till att plugga. Men eftersom jag inte hade något uppehåll däremellan så fick jag Sgi baserad på mitt tidigare jobb. Börjat man däremot inte plugga direkt eller inte skriver in sig på AF så är de stenhårda tyvärr...

Välkommen un poco!

Jag mår fortfarande konstant illa. Brösten har växt, molvärk till och från.
    Vul på tisdag, ska bli spännande!

• JePaLuLi

Vi tänkte också berätta på alla hjärtans dag. Med en ul bild och texten "vi ses i september".

• JePaLuLi

Jag har ett år mellan mina och tänkte att jag aldrig skulle köpt en syskonvagn om äldsta sonen bara varit äldre. Men det är rätt skönt att ha vid längre promenader och dessutom kan de sova i den båda två. Man kan ju köpa en begagnad syskonvagn som man har bara vid de tillfällena.

Phil

• JePaLuLi

Jag testade bikarbonat-testet imorse. Det hände ingenting, vilket i så fall indikerar på en flicka. Men jag är ju inte i v.11 än och det är knappast vetenskapligt Men ändå roligt att testa!
    Vul idag... Spännande! 

★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012