Vi som väntar smått i September 2012
Jag håller med.. Blir ju nästan förnärmad!
Min lilla bebis lever! Jag såg nyss hjärtat slå. Vilken lycka!!
Jag blir svinhungrig på kvällarna medan jag kan låta bli att äta på hela morgonen. Mådde dock jätteilla av middagen, köttfärssås och makaroner. Kan inte äta något bröd över huvudtaget, får kvälvningar bara av att bre dotterns mackor på morgonen.
Jojoglad: då är vi lika långt gångna! gjorde också VUL igår och min bebis var 5,4mm lång.
Det var underbart! Vi var helt chockade men såå glada! Åttonde graviditeten och bara ett levande barn. Så våra förhoppningar var rätt låga. Men så fick vi se den lillas hjärta flimra på skärmen och lyckan spred sig!
Jag mår också galet illa. Med dottern kräktes jag aldrig och mådde bara illa i ett par veckor och under mina andra graviditetet då jag fått MF har jag aldrig mått illa. Men nu! Kräks massor. Men har kommit på att om jag kräks innan jag äter så mår jag bra en stund och får i mig maten och så tar det en stund innan nästa kräkning och då hinner jag smälta maten och får i mig all näring Idag ska jag på kalas, undrar hur det ska gå..
Trots allt illamående, och även blodtrycksfall heeela tiden, så fort jag reser mig eller gör en hastig rörelse, så är jag så lycklig! Undrar om det är en pojke därinne? Eftersom det är så olikt när jag väntade dottern.